Ajudes a l'estudi

La UPV obri la convocatòria d'ajudes d'acció social per a l'alumnat amb especials dificultats econòmiques durant el curs 2016-2017.

[ 21/03/2017 ]
Ajudes d'Acció Social 2016/2017

La Universitat Politècnica de València, a fi que cap estudiant quede exclòs dels estudis universitaris per raons econòmiques, convoca anualment les ajudes d'acció social, dirigides a aquells alumnes de la UPV que acrediten una situació personal o familiar d'especial necessitat econòmica, i que no gaudisquen d'altres beques o ajudes a l'estudi.

La convocatòria està dirigida exclusivament a alumnes matriculats en estudis oficials impartits a la UPV, excepte els de doctorat. Les persones sol·licitants poden optar a una exempció, total o parcial, fins a un límit de 900 euros, de l'import de les taxes per serveis acadèmics referits exclusivament a l'activitat docent corresponent als crèdits matriculats en primera i segona matrícula fixats per al present curs acadèmic 2016-2017.

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants matriculats a la UPV que estiguen cursant estudis de primer i segon cicle, de grau o de màsters oficials, durant el curs 2016-2017, i que acrediten una situació econòmica familiar especialment necessitada.

Fins al 7 d'abril, obert el termini de sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 7 d'abril del 2017. El model de sol·licitud es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumnat (intranet), mitjançant un formulari que cal emplenar i presentar via telemàtica (en línia), i també cal adjuntant un document en PDF que incloga la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades.

Els requisits econòmics i acadèmics per a sol·licitar aquestes ajudes es poden consultar en les bases de la convocatòria, que estan disponibles en l'enllaç que figura a peu de pàgina o bé en la pàgina web del Servei d'Alumnat de la UPV Servei d'Alumnat de la UPV.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.