Ajudes a l'estudi

La UPV obri la convocatòria d'ajudes d'acció social per a l'alumnat amb especials dificultats econòmiques durant el curs 2016-2017.

[ 21/03/2017 ]
Ajudes d'Acció Social 2016/2017

La Universitat Politècnica de València, a fi que cap estudiant quede exclòs dels estudis universitaris per raons econòmiques, convoca anualment les ajudes d'acció social, dirigides a aquells alumnes de la UPV que acrediten una situació personal o familiar d'especial necessitat econòmica, i que no gaudisquen d'altres beques o ajudes a l'estudi.

La convocatòria està dirigida exclusivament a alumnes matriculats en estudis oficials impartits a la UPV, excepte els de doctorat. Les persones sol·licitants poden optar a una exempció, total o parcial, fins a un límit de 900 euros, de l'import de les taxes per serveis acadèmics referits exclusivament a l'activitat docent corresponent als crèdits matriculats en primera i segona matrícula fixats per al present curs acadèmic 2016-2017.

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants matriculats a la UPV que estiguen cursant estudis de primer i segon cicle, de grau o de màsters oficials, durant el curs 2016-2017, i que acrediten una situació econòmica familiar especialment necessitada.

Fins al 7 d'abril, obert el termini de sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 7 d'abril del 2017. El model de sol·licitud es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumnat (intranet), mitjançant un formulari que cal emplenar i presentar via telemàtica (en línia), i també cal adjuntant un document en PDF que incloga la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades.

Els requisits econòmics i acadèmics per a sol·licitar aquestes ajudes es poden consultar en les bases de la convocatòria, que estan disponibles en l'enllaç que figura a peu de pàgina o bé en la pàgina web del Servei d'Alumnat de la UPV Servei d'Alumnat de la UPV.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.