Ajudes a l'estudi

La UPV obri la convocatòria d'ajudes d'acció social per a l'alumnat amb especials dificultats econòmiques durant el curs 2016-2017.

[ 21/03/2017 ]
Ajudes d'Acció Social 2016/2017

La Universitat Politècnica de València, a fi que cap estudiant quede exclòs dels estudis universitaris per raons econòmiques, convoca anualment les ajudes d'acció social, dirigides a aquells alumnes de la UPV que acrediten una situació personal o familiar d'especial necessitat econòmica, i que no gaudisquen d'altres beques o ajudes a l'estudi.

La convocatòria està dirigida exclusivament a alumnes matriculats en estudis oficials impartits a la UPV, excepte els de doctorat. Les persones sol·licitants poden optar a una exempció, total o parcial, fins a un límit de 900 euros, de l'import de les taxes per serveis acadèmics referits exclusivament a l'activitat docent corresponent als crèdits matriculats en primera i segona matrícula fixats per al present curs acadèmic 2016-2017.

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants matriculats a la UPV que estiguen cursant estudis de primer i segon cicle, de grau o de màsters oficials, durant el curs 2016-2017, i que acrediten una situació econòmica familiar especialment necessitada.

Fins al 7 d'abril, obert el termini de sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 7 d'abril del 2017. El model de sol·licitud es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumnat (intranet), mitjançant un formulari que cal emplenar i presentar via telemàtica (en línia), i també cal adjuntant un document en PDF que incloga la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades.

Els requisits econòmics i acadèmics per a sol·licitar aquestes ajudes es poden consultar en les bases de la convocatòria, que estan disponibles en l'enllaç que figura a peu de pàgina o bé en la pàgina web del Servei d'Alumnat de la UPV Servei d'Alumnat de la UPV.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.