III CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 24/03/2017 ]
Guanyadors de la II edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dilluns 8 de maig a les 12h.

El concurs va dirigit a premiar i reconèixer iniciatives i trajectòries emprenedores sorgides del Campus d’Alcoi de la UPV, potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV i incentivar la utilització de l'Espai Emprenedor START UPV del Campus d’Alcoi.

Els resultats amb els noms de tots els premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 25 de maig en l'Espai START UPV del Campus d’Alcoi que congregarà a tots els participants i premiats.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.