III CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 24/03/2017 ]
Guanyadors de la II edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dilluns 8 de maig a les 12h.

El concurs va dirigit a premiar i reconèixer iniciatives i trajectòries emprenedores sorgides del Campus d’Alcoi de la UPV, potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV i incentivar la utilització de l'Espai Emprenedor START UPV del Campus d’Alcoi.

Els resultats amb els noms de tots els premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 25 de maig en l'Espai START UPV del Campus d’Alcoi que congregarà a tots els participants i premiats.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.