¨Sir Ful¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi.

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 27/03/2017 ]

Aquest dijous 30 de març a partir de les 20h, us animem a venir a la cafeteria de l'EPSA a gaudir del millor punk en directe del grup Sir Ful

Sir Ful és un trio de punk post-adolescent valencià amb lletres disparades en castellà, valencià i anglès amb una sonoritat passada pel filtre punk-rock i revestuts amb un toc d'humor. El seu disc de debut és "Lúltim tren" amb deu cançons pròpies que són com trets, i una versió de Ratos de Porao ("Beure fins morir"). El disc va ser enregistrat en directe i amb una producció crua, i amb distribució a càrrec del col·lectiu alternatiu Canya de la Muntanya. Els seus components són Sir Ralph Clacket (bateria), Sir John Random (baix i veu) i Sir Vincent Finger (guitarra i veu).

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de la'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.