¨Sir Ful¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi.

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 27/03/2017 ]

Aquest dijous 30 de març a partir de les 20h, us animem a venir a la cafeteria de l'EPSA a gaudir del millor punk en directe del grup Sir Ful

Sir Ful és un trio de punk post-adolescent valencià amb lletres disparades en castellà, valencià i anglès amb una sonoritat passada pel filtre punk-rock i revestuts amb un toc d'humor. El seu disc de debut és "Lúltim tren" amb deu cançons pròpies que són com trets, i una versió de Ratos de Porao ("Beure fins morir"). El disc va ser enregistrat en directe i amb una producció crua, i amb distribució a càrrec del col·lectiu alternatiu Canya de la Muntanya. Els seus components són Sir Ralph Clacket (bateria), Sir John Random (baix i veu) i Sir Vincent Finger (guitarra i veu).

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de la'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.