¨Sir Ful¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi.

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 27/03/2017 ]

Aquest dijous 30 de març a partir de les 20h, us animem a venir a la cafeteria de l'EPSA a gaudir del millor punk en directe del grup Sir Ful

Sir Ful és un trio de punk post-adolescent valencià amb lletres disparades en castellà, valencià i anglès amb una sonoritat passada pel filtre punk-rock i revestuts amb un toc d'humor. El seu disc de debut és "Lúltim tren" amb deu cançons pròpies que són com trets, i una versió de Ratos de Porao ("Beure fins morir"). El disc va ser enregistrat en directe i amb una producció crua, i amb distribució a càrrec del col·lectiu alternatiu Canya de la Muntanya. Els seus components són Sir Ralph Clacket (bateria), Sir John Random (baix i veu) i Sir Vincent Finger (guitarra i veu).

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de la'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.