C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del RCD Espanyol de Barcelona B.

[ 27/03/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

Després de la derrota de la jornada anterior davant el Prat, el CD Alcoyano està ja a 5 punts del capdavanter, però manté les distàncies amb els seus perseguidors. Continua sent 2n amb 10 punts d'avantatge amb el 5é classificat.

Aquesta setmana visita El Collao el RCD Espanyol de Barcelona B, equip que ocupa posició de play-off de descens i que porta 6 partits sense conèixer la victòria i tota una volta sense guanyar a domicili.

El CD Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 2 d'abril a les 18:15h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.