C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del RCD Espanyol de Barcelona B.

[ 27/03/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

Després de la derrota de la jornada anterior davant el Prat, el CD Alcoyano està ja a 5 punts del capdavanter, però manté les distàncies amb els seus perseguidors. Continua sent 2n amb 10 punts d'avantatge amb el 5é classificat.

Aquesta setmana visita El Collao el RCD Espanyol de Barcelona B, equip que ocupa posició de play-off de descens i que porta 6 partits sense conèixer la victòria i tota una volta sense guanyar a domicili.

El CD Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 2 d'abril a les 18:15h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.