Jornada Cultura Màrqueting

Dijous 4 de maig, a les 18h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 28/04/2017 ]
Cultura Màrqueting

Dijous passat 30 de març, es va dur a terme a València la 9a edició de la Jornada Cultura Màrqueting, organitzada pel Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial (MACOM) de la UPV.

Aquest esdeveniment, que va comptar amb ponents d'altíssim nivell com Andrés Pérez Ortega (marca personal), Ami Bondía (marca personal), Eduardo Sánchez (neuroventes), Gema Payá (blogger/influencer) o Pablo Ferreirós (neuromàrqueting), es va celebrar en el Paranimf de la UPV, en l'edifici de rectorat.

Entre les 18:30 i 22:00 el hastag #CulturaMkt (vinculat a la jornada organitzada per l'equip de MACOM UPV) va ser trending topic a nivell nacional, amb prop d'un milió d'impactes. Només l'inici de Gran Hermano VIP va desplaçar, a nivell nacional, la interactuació dels assistents (presencial i streaming) en xarxes.

Edició a Alcoi

El proper dijous 4 de maig, a les 18h tindrà lloc l'edició d'Alcoi de la Jornada Cultura Màrqueting a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Les inscripcions poden realitzar-se al següent enllaç mastermarketingupv.com/culturamarketing/.

Les places són limitades. Aquells que no puguen assistir (per limitació d'aforament) però que s'inscriguen, rebran un enllaç de retransmissió en streaming.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.