Vot per correu i vot anticipat

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a per si no pogueres fer-ho de manera presencial el pròxim 10 de maig.

[ 03/04/2017 ]

En la convocatòria i el calendari de les eleccions a rector o rectora, aprovat pel Consell de Govern el passat 8 de març de 2017, es van establir la votació per correu i el vot anticipat per a aquelles persones que no puguen exercir el seu dret de manera presencial dimecres que ve 10 de maig.

El vot per correu únicament pot ser sol·licitat per aquelles persones que, aqueixa data, es troben en l'estranger d'estada, en programes de mobilitat o per circumstàncies extraordinàries, havent d'efectuar-ho abans del 3 d'abril a través del formulari situat en la Intranet, en l'apartat 'Eleccions', i dins del mateix, en 'Cens definitiu'.

El vot anticipat, del 28 d'abril al 8 de maig

En la resta de casos, es podrà votar de manera anticipada durant el període comprès entre els dies 28 d'abril i el 8 de maig (tots dos inclusivament), acudint directament a qualsevol dels registres de la UPV, situats en els campus d'Alcoi, Gandia i Vera (València), i en els quals es facilitarà a l'interessat tota la documentació pertinent.

Tota la informació sobre els procediments de votació per correu i votació anticipada pot consultar-se en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Toda la información acerca de los procedimientos de votación por correo y votación anticipada puede consultarse en el enlace que figura a pie de página.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.