Vot per correu i vot anticipat

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a per si no pogueres fer-ho de manera presencial el pròxim 10 de maig.

[ 03/04/2017 ]

En la convocatòria i el calendari de les eleccions a rector o rectora, aprovat pel Consell de Govern el passat 8 de març de 2017, es van establir la votació per correu i el vot anticipat per a aquelles persones que no puguen exercir el seu dret de manera presencial dimecres que ve 10 de maig.

El vot per correu únicament pot ser sol·licitat per aquelles persones que, aqueixa data, es troben en l'estranger d'estada, en programes de mobilitat o per circumstàncies extraordinàries, havent d'efectuar-ho abans del 3 d'abril a través del formulari situat en la Intranet, en l'apartat 'Eleccions', i dins del mateix, en 'Cens definitiu'.

El vot anticipat, del 28 d'abril al 8 de maig

En la resta de casos, es podrà votar de manera anticipada durant el període comprès entre els dies 28 d'abril i el 8 de maig (tots dos inclusivament), acudint directament a qualsevol dels registres de la UPV, situats en els campus d'Alcoi, Gandia i Vera (València), i en els quals es facilitarà a l'interessat tota la documentació pertinent.

Tota la informació sobre els procediments de votació per correu i votació anticipada pot consultar-se en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Toda la información acerca de los procedimientos de votación por correo y votación anticipada puede consultarse en el enlace que figura a pie de página.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.