Recital de poesia. "Joan Valls, poeta alcoià"

Dijous 4 de maig a les 20h en la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/04/2017 ]
Joan Valls

El proper 4 de maig tindrà lloc a les 20h a la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV un recital de poesia: "Joan Valls, poeta alcoià", a càrrec de la periodista alcoiana Esther Vizcarra.

Es tracta d'una lectura participativa, de manera que qualsevol persona interessada podrà llegir poemes en valencià dels poetes que preferisquen.

A més de gaudir de bona poesia en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per els dijous: 1 euro==canya+tapa. Tiquets limitats.

L'entrada és lliure, amb capacitat limitada a l'aforament de la cafeteria.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.