Recital de poesia. "Joan Valls, poeta alcoià"

Dijous 4 de maig a les 20h en la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/04/2017 ]
Joan Valls

El proper 4 de maig tindrà lloc a les 20h a la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV un recital de poesia: "Joan Valls, poeta alcoià", a càrrec de la periodista alcoiana Esther Vizcarra.

Es tracta d'una lectura participativa, de manera que qualsevol persona interessada podrà llegir poemes en valencià dels poetes que preferisquen.

A més de gaudir de bona poesia en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per els dijous: 1 euro==canya+tapa. Tiquets limitats.

L'entrada és lliure, amb capacitat limitada a l'aforament de la cafeteria.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!