Escola d'Estiu 2017

Del 2 al 8 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2017 de l’Escola d’Estiu.

[ 10/04/2017 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2013 i 2003.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran de l'3 al 28 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2al 8 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 22 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.