II CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ

Organitzada per Novaterra en La Coma, se celebrarà el dissabte 6 de maig.

[ 27/04/2017 ]
II Correcaminata solidària Novaterra

El proper dissabte dia 6 de maig es celebrarà la IIª CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ organitzada per Novaterra al barri de La Coma de Paterna i necessiten voluntaris.

L'any passat comptem amb un bon nombre de joves que ens van ajudar amb la senyalització, l'avituallament i tot el cúmul de tasques que comporta un esdeveniment d'aquest tipus. Van ser més de 300 les inscripcions (en la seua majoria de persones de València i voltants) i enguany volguérem doblegar aqueix nombre, intentant que La Coma, a través de Novaterra, aconseguisca generar notícies grates que donen una bona imatge de les persones d'aquest barri.

A més de voluntaris, animen a tota la comunitat universitària (alumnes, professors i treballadors) a inscriure's per a córrer o caminar per la inclusió en la CORRECAMINATA solidària de Novaterra.

Si pot fer la caminada amb mascotes (complint normativa vigent). La carrera no és possible fer-la amb mascotes.

Vídeo de la I Correcaminata Solidària Novaterra:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.