II CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ

Organitzada per Novaterra en La Coma, se celebrarà el dissabte 6 de maig.

[ 27/04/2017 ]
II Correcaminata solidària Novaterra

El proper dissabte dia 6 de maig es celebrarà la IIª CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ organitzada per Novaterra al barri de La Coma de Paterna i necessiten voluntaris.

L'any passat comptem amb un bon nombre de joves que ens van ajudar amb la senyalització, l'avituallament i tot el cúmul de tasques que comporta un esdeveniment d'aquest tipus. Van ser més de 300 les inscripcions (en la seua majoria de persones de València i voltants) i enguany volguérem doblegar aqueix nombre, intentant que La Coma, a través de Novaterra, aconseguisca generar notícies grates que donen una bona imatge de les persones d'aquest barri.

A més de voluntaris, animen a tota la comunitat universitària (alumnes, professors i treballadors) a inscriure's per a córrer o caminar per la inclusió en la CORRECAMINATA solidària de Novaterra.

Si pot fer la caminada amb mascotes (complint normativa vigent). La carrera no és possible fer-la amb mascotes.

Vídeo de la I Correcaminata Solidària Novaterra:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.