II CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ

Organitzada per Novaterra en La Coma, se celebrarà el dissabte 6 de maig.

[ 27/04/2017 ]
II Correcaminata solidària Novaterra

El proper dissabte dia 6 de maig es celebrarà la IIª CORRECAMINATA SOLIDÀRIA PER LA INCLUSIÓ organitzada per Novaterra al barri de La Coma de Paterna i necessiten voluntaris.

L'any passat comptem amb un bon nombre de joves que ens van ajudar amb la senyalització, l'avituallament i tot el cúmul de tasques que comporta un esdeveniment d'aquest tipus. Van ser més de 300 les inscripcions (en la seua majoria de persones de València i voltants) i enguany volguérem doblegar aqueix nombre, intentant que La Coma, a través de Novaterra, aconseguisca generar notícies grates que donen una bona imatge de les persones d'aquest barri.

A més de voluntaris, animen a tota la comunitat universitària (alumnes, professors i treballadors) a inscriure's per a córrer o caminar per la inclusió en la CORRECAMINATA solidària de Novaterra.

Si pot fer la caminada amb mascotes (complint normativa vigent). La carrera no és possible fer-la amb mascotes.

Vídeo de la I Correcaminata Solidària Novaterra:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.