Proclamació de candidatura

Francisco Mora, l'únic candidat presentat a les eleccions a rector de la Universitat Politècnica de València del pròxim 10 de maig.

[ 02/05/2017 ]
Francisco Mora, únic candidat a rector

La Junta Electoral va anunciar el passat 27 d'abril, data establida oficialment per a la proclamació de candidatures de cara a les pròximes eleccions a rector, que Francisco José Mora Mas, l'actual màxim mandatari de la Universitat Politècnica de València (UPV), hi concorrerà, el pròxim 10 de maig -en primera volta-, com a candidat únic.

Acto de campanya al Campus d'Alcoi

Per a poder conèixer de primera mà les seues propostes, el pròxim divendres 5 de maig a les 12:30 tindrà lloc l'acte de campanya a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Doctor enginyer de Telecomunicació per la UPV des del 1997, Mora es va incorporar a la institució que dirigeix actualment l'any 1991, en qualitat de professor titular d'escola universitària, després d'haver obtingut aquell mateix any el títol d'Enginyer de Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Tesi doctoral a la divisió de física experimental del CERN (1992-1997) i catedràtic a la UPV des del 2003

Posteriorment, entre els anys 1992 i 1997, l'actual rector de la UPV va fer la tesi doctoral a la divisió de física experimental del Laboratori Europeu de Física de Partícules (CERN), gràcies a una beca Doctoral Student concedida pel mateix CERN per a estudiar i investigar en l'electrònica d'adquisició de dades del detector ATLAS per a l'LHC (Large Hadron Collider) a Ginebra (Suïssa).

El 1998, Mora va obtenir una plaça de titular d'universitat i, el 2003, la càtedra d'universitat de la UPV dins de l'àrea de Tecnologia Electrònica, i va impartir docència de grau a les escoles tècniques superiors d'Enginyeria de Telecomunicacions (ETSET) i Enginyeria del Disseny (ETSED), i docència de postgrau al Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Electrònics.

President de la comissió del primer Pla estratègic de la UPV (2007-2014), Mora ha exercit diversos càrrecs de gestió universitària a la institució que dirigeix actualment, tant en l'àmbit docent com en el de la recerca. Membre dels diferents equips rectorals des de l'any 2000, va ser triat, el maig del 2013, com a màxim responsable de la institució, càrrec per al qual aspira a ser reelegit en aquests comicis.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.