Proclamació de candidatura

Francisco Mora, l'únic candidat presentat a les eleccions a rector de la Universitat Politècnica de València del pròxim 10 de maig.

[ 02/05/2017 ]
Francisco Mora, únic candidat a rector

La Junta Electoral va anunciar el passat 27 d'abril, data establida oficialment per a la proclamació de candidatures de cara a les pròximes eleccions a rector, que Francisco José Mora Mas, l'actual màxim mandatari de la Universitat Politècnica de València (UPV), hi concorrerà, el pròxim 10 de maig -en primera volta-, com a candidat únic.

Acto de campanya al Campus d'Alcoi

Per a poder conèixer de primera mà les seues propostes, el pròxim divendres 5 de maig a les 12:30 tindrà lloc l'acte de campanya a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Doctor enginyer de Telecomunicació per la UPV des del 1997, Mora es va incorporar a la institució que dirigeix actualment l'any 1991, en qualitat de professor titular d'escola universitària, després d'haver obtingut aquell mateix any el títol d'Enginyer de Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Tesi doctoral a la divisió de física experimental del CERN (1992-1997) i catedràtic a la UPV des del 2003

Posteriorment, entre els anys 1992 i 1997, l'actual rector de la UPV va fer la tesi doctoral a la divisió de física experimental del Laboratori Europeu de Física de Partícules (CERN), gràcies a una beca Doctoral Student concedida pel mateix CERN per a estudiar i investigar en l'electrònica d'adquisició de dades del detector ATLAS per a l'LHC (Large Hadron Collider) a Ginebra (Suïssa).

El 1998, Mora va obtenir una plaça de titular d'universitat i, el 2003, la càtedra d'universitat de la UPV dins de l'àrea de Tecnologia Electrònica, i va impartir docència de grau a les escoles tècniques superiors d'Enginyeria de Telecomunicacions (ETSET) i Enginyeria del Disseny (ETSED), i docència de postgrau al Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Electrònics.

President de la comissió del primer Pla estratègic de la UPV (2007-2014), Mora ha exercit diversos càrrecs de gestió universitària a la institució que dirigeix actualment, tant en l'àmbit docent com en el de la recerca. Membre dels diferents equips rectorals des de l'any 2000, va ser triat, el maig del 2013, com a màxim responsable de la institució, càrrec per al qual aspira a ser reelegit en aquests comicis.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.