C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant UD.

[ 01/05/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

Després de l'empat de la setmana davant el Vila-real CF 'B', la 2a posició encara no està assegurada. El CD Alcoyano avantatja en 5 punts al València Mestalla amb 6 en joc, per la qual cosa aquesta setmana li val amb l'empat per a certificar-la, o bé que el filial valencianista no aconseguisca guanyar a casa del Lleida Esportiu TCF, equip que aspira també a classificar-se per al play-off ja que està a tan sol 3 punts del 4t classificat.

El rival d'aquesta setmana, l'Atlètic Llevant UD, filial de la UD Llevant que acaba d'ascendir a 1a divisió, ocupa ara mateix posició de play-off de descens a 3a divisió, però no pot descurar-se perquè està a només 2 punts dels llocs de descens directe.

El CD Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 7 de maig a les 19h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.