C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant UD.

[ 01/05/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

Després de l'empat de la setmana davant el Vila-real CF 'B', la 2a posició encara no està assegurada. El CD Alcoyano avantatja en 5 punts al València Mestalla amb 6 en joc, per la qual cosa aquesta setmana li val amb l'empat per a certificar-la, o bé que el filial valencianista no aconseguisca guanyar a casa del Lleida Esportiu TCF, equip que aspira també a classificar-se per al play-off ja que està a tan sol 3 punts del 4t classificat.

El rival d'aquesta setmana, l'Atlètic Llevant UD, filial de la UD Llevant que acaba d'ascendir a 1a divisió, ocupa ara mateix posició de play-off de descens a 3a divisió, però no pot descurar-se perquè està a només 2 punts dels llocs de descens directe.

El CD Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 7 de maig a les 19h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.