III Premi d'investigació Manuel Antón

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel.

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs.

[ 11/05/2017 ]

L'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs d’investigació sobre el municipi i de commemorar la figura de l’antropòleg mutxameler Manuel Antón convoca el 3r concurs denominat “Premi d’investigació Manuel Antón”, en règim de concurrència competitiva.

Podran participar en el concurs totes aquelles persones que ho desitgen majors de 18 anys.

Cada autor podrà presentar fins a un màxim de dos obres.

Podran presentar-se treballs en coautoria i en eixe cas el premi es dividirà en parts iguals entre els coautors.

Els treballs d’investigació tractaran sobre aspectes relacionats amb el municipi: històrics, econòmics, sociològics, antropològics, etc.

Els treballs podran escriure's en castellà o valencià, amb un màxim de 40 fulls.

El termini de presentació finalitza el 1 de setembre de 2017.

Les obres s'han de presentar a l’Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Mutxamel, av. Carlos Soler, 64.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.