Campus d'Alcoi de la UPV

III Premi d'investigació Manuel Antón

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel.

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs.

[ 11/05/2017 ]

L'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs d’investigació sobre el municipi i de commemorar la figura de l’antropòleg mutxameler Manuel Antón convoca el 3r concurs denominat “Premi d’investigació Manuel Antón”, en règim de concurrència competitiva.

Podran participar en el concurs totes aquelles persones que ho desitgen majors de 18 anys.

Cada autor podrà presentar fins a un màxim de dos obres.

Podran presentar-se treballs en coautoria i en eixe cas el premi es dividirà en parts iguals entre els coautors.

Els treballs d’investigació tractaran sobre aspectes relacionats amb el municipi: històrics, econòmics, sociològics, antropològics, etc.

Els treballs podran escriure's en castellà o valencià, amb un màxim de 40 fulls.

El termini de presentació finalitza el 1 de setembre de 2017.

Les obres s'han de presentar a l’Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Mutxamel, av. Carlos Soler, 64.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.