Campus d'Alcoi de la UPV

III Premi d'investigació Manuel Antón

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel.

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs.

[ 11/05/2017 ]

L'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs d’investigació sobre el municipi i de commemorar la figura de l’antropòleg mutxameler Manuel Antón convoca el 3r concurs denominat “Premi d’investigació Manuel Antón”, en règim de concurrència competitiva.

Podran participar en el concurs totes aquelles persones que ho desitgen majors de 18 anys.

Cada autor podrà presentar fins a un màxim de dos obres.

Podran presentar-se treballs en coautoria i en eixe cas el premi es dividirà en parts iguals entre els coautors.

Els treballs d’investigació tractaran sobre aspectes relacionats amb el municipi: històrics, econòmics, sociològics, antropològics, etc.

Els treballs podran escriure's en castellà o valencià, amb un màxim de 40 fulls.

El termini de presentació finalitza el 1 de setembre de 2017.

Les obres s'han de presentar a l’Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Mutxamel, av. Carlos Soler, 64.

Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes Les Festes del Campus d'Alcoi de la UPV 2019 ja tenen protagonistes
La Gala de la Carabassa 2019 va donar inici als actes amb el lliurament de premis.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.