Obertura al trànsit de la plaça

Pel tall al tràfic del pont Sant Jordi del 26 de juny fins al 31 de juliol.

[ 21/06/2017 ]
Plaza de Ferrándiz i Carbonell amb el tràfic de pujada obert

A partir del dilluns 26 de juny es tallarà el tràfic en el pont Sant Jordi per a reformar-ho. Per a minimitzar l'efecte que aquest tall pot provocar en el moviment de la ciutat, s'obrirà al tràfic rodat la plaça Ferrándiz i Carbonell, només en sentit ascendent.

Per seguretat, s'instal·laran els bolardos de formigó del pont, per a marcar l'espai dels vehicles i salvaguardar al moviment dels vianants.

Aquest efecte en la plaça durarà, segons han informat al Campus d'Alcoi de la UPV, fins a finals del mes d'agost. Esperem i confiem que el dia 1 de setembre aquest tot resolt.

Per favor, tots els responsables de cursos, activitats, esdeveniments, etc. que se celebren en el període des del 26 de juny fins al 31 de juliol, ho tinguen en compte perquè avisen als alumnes, xiquets, etc.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.