Calendari de tràmits al Servei d’Alumnat

Consulta les dates per a realitzar els tràmits en el Servei d'Alumnat.

[ 07/07/2016 ]

ACTES EXTRAORDINARIS D’AVALUACIÓ

Segons la normativa de la UPV referida als actes extraordinaris d'avaluació, podran demanar-los aquells alumnes que complisquen les següents condicions:

• Estar matriculats de TOTS els crèdits necessaris per a acabar la titulació (excepte TFG).
  • Que els falte per a acabar únicament un MÀXIM DE 20 ECTS, exclós el TFG i les pràctiques externes, en el seu cas.
  • Tindre QUALIFICACIÓ al menys en una convocatòria anterior, d'aquella assignatura de la qual es vol demanar l'acte extraordinari (no es considerarà una qualificació de No Presentat).

Aquells alumnes que vulguen demanar la convocatòria extraordinària hauran d'anar a Servei d’Alumnat i fer una instància del 10 al 16 de juliol de 2017.

Per alumnes de màster el termini és del 24 al 30 de juliol i els ha de faltar només 10.5 ECTS (sense considerar TFM).

En un termini no superior a 15 dies hàbils des que finalitze el període corresponent els alumnes tindran notificació de la resolució de la Direcció, i en no més de 15 díes hàbils des d'aquesta notificació rebran informació per part del professor de quan i en quines condicions s'haurà de fer la prova.

AVALUACIÓ CURRICULAR

L’avaluació curricular es fa de manera automàtica i només heu de presentar un escrit si renuncieu a ella. Per aplicar-se la curricular, has de tindre més d’un 4 en totes les assignatures del bloc, un 75% del bloc aprovat i la mitjana ha de ser igual o superior a 6 (excepte a primer que és un 5). Es pot aprovar una curricular excepcionalment, si incompleixes un dels requisits per molt poc (una o màxim dos dècimes). La composició de blocs curricular apareix al web del Campus d'Alcoi de la UPV.

DESVINCULACIÓ

La Normativa de Progrés i Permanència de la Universitat Politècnica de València, estableix les següents condicions per a la permanència d'un alumne en la titulació que cursa:

• La superació d'almenys 12 ECTS en la primera matrícula.
  • La superació de la totalitat del primer curs en dos cursos acadèmics.
  • No tindre un rendiment inferior al 50% en dos cursos acadèmics consecutius.

El calendari acadèmic estableix el termini del 10 al 12 de juliol per formalitzar les sol·licituds d'exempció, a través d'un formulari que estarà disponible a la intranet.

Durant aquesta semana, tots els alumnes que incomplisquen alguna de les condicions establertes rebran un correu electrònic amb informació sobre els terminis i procediment per sol·licitar la permanència en la titulació, de manera que, si esteu en aquesta situació, estigueu atents als vostres correus.

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.