Calendari de tràmits al Servei d’Alumnat

Consulta les dates per a realitzar els tràmits en el Servei d'Alumnat.

[ 07/07/2016 ]

ACTES EXTRAORDINARIS D’AVALUACIÓ

Segons la normativa de la UPV referida als actes extraordinaris d'avaluació, podran demanar-los aquells alumnes que complisquen les següents condicions:

• Estar matriculats de TOTS els crèdits necessaris per a acabar la titulació (excepte TFG).
  • Que els falte per a acabar únicament un MÀXIM DE 20 ECTS, exclós el TFG i les pràctiques externes, en el seu cas.
  • Tindre QUALIFICACIÓ al menys en una convocatòria anterior, d'aquella assignatura de la qual es vol demanar l'acte extraordinari (no es considerarà una qualificació de No Presentat).

Aquells alumnes que vulguen demanar la convocatòria extraordinària hauran d'anar a Servei d’Alumnat i fer una instància del 10 al 16 de juliol de 2017.

Per alumnes de màster el termini és del 24 al 30 de juliol i els ha de faltar només 10.5 ECTS (sense considerar TFM).

En un termini no superior a 15 dies hàbils des que finalitze el període corresponent els alumnes tindran notificació de la resolució de la Direcció, i en no més de 15 díes hàbils des d'aquesta notificació rebran informació per part del professor de quan i en quines condicions s'haurà de fer la prova.

AVALUACIÓ CURRICULAR

L’avaluació curricular es fa de manera automàtica i només heu de presentar un escrit si renuncieu a ella. Per aplicar-se la curricular, has de tindre més d’un 4 en totes les assignatures del bloc, un 75% del bloc aprovat i la mitjana ha de ser igual o superior a 6 (excepte a primer que és un 5). Es pot aprovar una curricular excepcionalment, si incompleixes un dels requisits per molt poc (una o màxim dos dècimes). La composició de blocs curricular apareix al web del Campus d'Alcoi de la UPV.

DESVINCULACIÓ

La Normativa de Progrés i Permanència de la Universitat Politècnica de València, estableix les següents condicions per a la permanència d'un alumne en la titulació que cursa:

• La superació d'almenys 12 ECTS en la primera matrícula.
  • La superació de la totalitat del primer curs en dos cursos acadèmics.
  • No tindre un rendiment inferior al 50% en dos cursos acadèmics consecutius.

El calendari acadèmic estableix el termini del 10 al 12 de juliol per formalitzar les sol·licituds d'exempció, a través d'un formulari que estarà disponible a la intranet.

Durant aquesta semana, tots els alumnes que incomplisquen alguna de les condicions establertes rebran un correu electrònic amb informació sobre els terminis i procediment per sol·licitar la permanència en la titulació, de manera que, si esteu en aquesta situació, estigueu atents als vostres correus.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!