Reobertura del Col·legi Major "Ovidi Montllor"

Per al curs acadèmic 2017/2018.

[ 07/07/2017 ]
Col·legi Maig 'Ovidi Montllor'

El proper curs acadèmic 2017/2018, el Campus d'Alcoi de la UPV comptarà de nou amb el col·legi major "Ovidi Montllor".

Un grup d'empreses locals associades sota el nom de "Comunidad Movil Alcoy, S.L." gestionarà les quasi 100 places que ofereix el col·legi major.

A més d'allotjament i manutenció, el col·legi major Ovidi Montllor oferirà entre els seus serveis sala d'estudi, accés gratis a Internet, bugaderia, gimnàs, terrassa a l'aire lliure, solárium, sala de música, de conferències i de jocs. Com a novetat, els nous gestors posaran a la disposició dels col·legials unes bicicletes, gratuïtes, per a qui vulga acostar-se al campus de la Universitat.

El col·legi major Ovidi Montllor arriba per a donar resposta als 1.400 alumnes de fora que cada any escullen Alcoi per als seus estudis, més del 60% del total d'inscrits.

Roda de premsa de presentació:

Si estàs interessat/a a allotjar-te en el col·legi major, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem més informació:

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.