Reobertura del Col·legi Major "Ovidi Montllor"

Per al curs acadèmic 2017/2018.

[ 07/07/2017 ]
Col·legi Maig 'Ovidi Montllor'

El proper curs acadèmic 2017/2018, el Campus d'Alcoi de la UPV comptarà de nou amb el col·legi major "Ovidi Montllor".

Un grup d'empreses locals associades sota el nom de "Comunidad Movil Alcoy, S.L." gestionarà les quasi 100 places que ofereix el col·legi major.

A més d'allotjament i manutenció, el col·legi major Ovidi Montllor oferirà entre els seus serveis sala d'estudi, accés gratis a Internet, bugaderia, gimnàs, terrassa a l'aire lliure, solárium, sala de música, de conferències i de jocs. Com a novetat, els nous gestors posaran a la disposició dels col·legials unes bicicletes, gratuïtes, per a qui vulga acostar-se al campus de la Universitat.

El col·legi major Ovidi Montllor arriba per a donar resposta als 1.400 alumnes de fora que cada any escullen Alcoi per als seus estudis, més del 60% del total d'inscrits.

Roda de premsa de presentació:

Si estàs interessat/a a allotjar-te en el col·legi major, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem més informació:

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.