Reobertura del Col·legi Major "Ovidi Montllor"

Per al curs acadèmic 2017/2018.

[ 07/07/2017 ]
Col·legi Maig 'Ovidi Montllor'

El proper curs acadèmic 2017/2018, el Campus d'Alcoi de la UPV comptarà de nou amb el col·legi major "Ovidi Montllor".

Un grup d'empreses locals associades sota el nom de "Comunidad Movil Alcoy, S.L." gestionarà les quasi 100 places que ofereix el col·legi major.

A més d'allotjament i manutenció, el col·legi major Ovidi Montllor oferirà entre els seus serveis sala d'estudi, accés gratis a Internet, bugaderia, gimnàs, terrassa a l'aire lliure, solárium, sala de música, de conferències i de jocs. Com a novetat, els nous gestors posaran a la disposició dels col·legials unes bicicletes, gratuïtes, per a qui vulga acostar-se al campus de la Universitat.

El col·legi major Ovidi Montllor arriba per a donar resposta als 1.400 alumnes de fora que cada any escullen Alcoi per als seus estudis, més del 60% del total d'inscrits.

Roda de premsa de presentació:

Si estàs interessat/a a allotjar-te en el col·legi major, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.