Xarrada MrJEff

Xarrada "MrJeff", dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi.

[ 07/07/2017 ]
Mr Jeff, l'App de Tintoreria i Bugaderia

El dimarts 11 de juliol de 2017 a partir de les 19h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell es celebrarà la LVII conferència DIFUTEC "MrJeff".

Es tracta d'una xarrada dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi. Chaume de Geekhub, el que va dur a Mario Marín, te una nova proposta. Una startup que es diu MrJeff (mrjeffapp.com).

MrJeff

Tothom comença una startup i l'única cosa que vol és eixir al mercat ràpid i validar producte. Adrián ens explicarà com para d'aqueix desenvolupe monòlit a un sistema que estan construint que els permet servir milers de comandes al dia.

MrJeff és una empresa tecnològica que desenvolupa serveis de tintoreria i bugaderia que ha aconseguit el beneplàcit de destacats 'businessangels', alçant-se amb el premi a la 'startup' més seductora. A aquest èxit, cal sumar els dos milions d'euros que ha obtingut en la segona ronda de finançament, per a poder impulsar el seu negoci en tal només 10 mesos.

La xarrada tratarà de com afecta una inversió de 1M€ a una startup i com ajuda al seu desenvolupament. Es nota molt la injecció de diners sobre tot amb el reclutament de gent que están fent. També tractaran com es dur el codi Legacy a Testing amb Java. La xarrada la donarà el CTO de MrJeff, Adrián Lorenzo.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.