Xarrada MrJEff

Xarrada "MrJeff", dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi.

[ 07/07/2017 ]
Mr Jeff, l'App de Tintoreria i Bugaderia

El dimarts 11 de juliol de 2017 a partir de les 19h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell es celebrarà la LVII conferència DIFUTEC "MrJeff".

Es tracta d'una xarrada dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi. Chaume de Geekhub, el que va dur a Mario Marín, te una nova proposta. Una startup que es diu MrJeff (mrjeffapp.com).

MrJeff

Tothom comença una startup i l'única cosa que vol és eixir al mercat ràpid i validar producte. Adrián ens explicarà com para d'aqueix desenvolupe monòlit a un sistema que estan construint que els permet servir milers de comandes al dia.

MrJeff és una empresa tecnològica que desenvolupa serveis de tintoreria i bugaderia que ha aconseguit el beneplàcit de destacats 'businessangels', alçant-se amb el premi a la 'startup' més seductora. A aquest èxit, cal sumar els dos milions d'euros que ha obtingut en la segona ronda de finançament, per a poder impulsar el seu negoci en tal només 10 mesos.

La xarrada tratarà de com afecta una inversió de 1M€ a una startup i com ajuda al seu desenvolupament. Es nota molt la injecció de diners sobre tot amb el reclutament de gent que están fent. També tractaran com es dur el codi Legacy a Testing amb Java. La xarrada la donarà el CTO de MrJeff, Adrián Lorenzo.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.