Xarrada MrJEff

Xarrada "MrJeff", dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi.

[ 07/07/2017 ]
Mr Jeff, l'App de Tintoreria i Bugaderia

El dimarts 11 de juliol de 2017 a partir de les 19h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell es celebrarà la LVII conferència DIFUTEC "MrJeff".

Es tracta d'una xarrada dintre del cicle de conferències organitzades per Geekhub -Alcoi. Chaume de Geekhub, el que va dur a Mario Marín, te una nova proposta. Una startup que es diu MrJeff (mrjeffapp.com).

MrJeff

Tothom comença una startup i l'única cosa que vol és eixir al mercat ràpid i validar producte. Adrián ens explicarà com para d'aqueix desenvolupe monòlit a un sistema que estan construint que els permet servir milers de comandes al dia.

MrJeff és una empresa tecnològica que desenvolupa serveis de tintoreria i bugaderia que ha aconseguit el beneplàcit de destacats 'businessangels', alçant-se amb el premi a la 'startup' més seductora. A aquest èxit, cal sumar els dos milions d'euros que ha obtingut en la segona ronda de finançament, per a poder impulsar el seu negoci en tal només 10 mesos.

La xarrada tratarà de com afecta una inversió de 1M€ a una startup i com ajuda al seu desenvolupament. Es nota molt la injecció de diners sobre tot amb el reclutament de gent que están fent. També tractaran com es dur el codi Legacy a Testing amb Java. La xarrada la donarà el CTO de MrJeff, Adrián Lorenzo.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.