Avantatges pel pagament

Els alumnes de la UPV del curs 2017-18 podran abonar la matrícula de manera fraccionada, fins en 8 mensualitats, sense tràmits ni costos afegits.

[ 10/07/2017 ]
Avantatges per al pagament de matrícula

Els alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) podran triar entre tres modalitats diferents de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2017-2018.

Així, disposaran de l'opció de realitzar un pagament únic, dividir-lo en dos (50% en cadascun) o fraccionar el total en 8 quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

Ni tràmits ni costos afegits, l'opció s'elegeix en el moment de l'automatrícula

Cap de les tres opcions comporta despeses associades, per la qual cosa totes manquen de nous costos per als estudiants. De la mateixa manera, tampoc són necessaris tràmits burocràtics afegits per a formalitzar la forma de pagament.

Simplement, n'hi ha prou a triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat 'Actualització de dades personals'). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Facilitats també per a l'alumnat que s'incorpore més tard

Així mateix, aquells alumnes que s'incorporen més tard i seleccionen l'opció de pagar en 8 quotes, no han d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es fracciona entre els mesos restants. L'import mínim per a acollir-se a aquest tipus de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.