Avantatges pel pagament

Els alumnes de la UPV del curs 2017-18 podran abonar la matrícula de manera fraccionada, fins en 8 mensualitats, sense tràmits ni costos afegits.

[ 10/07/2017 ]
Avantatges per al pagament de matrícula

Els alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) podran triar entre tres modalitats diferents de pagament de les taxes de matrícula corresponents al curs acadèmic 2017-2018.

Així, disposaran de l'opció de realitzar un pagament únic, dividir-lo en dos (50% en cadascun) o fraccionar el total en 8 quotes i abonar, des de setembre fins a abril, la part proporcional.

Ni tràmits ni costos afegits, l'opció s'elegeix en el moment de l'automatrícula

Cap de les tres opcions comporta despeses associades, per la qual cosa totes manquen de nous costos per als estudiants. De la mateixa manera, tampoc són necessaris tràmits burocràtics afegits per a formalitzar la forma de pagament.

Simplement, n'hi ha prou a triar l'opció desitjada en el moment de dur a terme l'automatrícula (en l'apartat 'Actualització de dades personals'). La sol·licitud es concedeix de manera automàtica.

Facilitats també per a l'alumnat que s'incorpore més tard

Així mateix, aquells alumnes que s'incorporen més tard i seleccionen l'opció de pagar en 8 quotes, no han d'abonar directament els pagaments anteriors, sinó que el total es fracciona entre els mesos restants. L'import mínim per a acollir-se a aquest tipus de pagament és de 360 euros per curs, és a dir, de 45 euros/mes.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.