Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.