Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.