Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.