Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià (obri en nova finestra) es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques Obres terminològiques (obri en nova finestra) i manuals en valencià de la UPV Manuals en valencià de la UPV (obri en nova finestra). En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia Recursos terminològics en línia (obri en nova finestra) i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme (obri en nova finestra).

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.