Campus d'Alcoi de la UPV

El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs

Els alumnes 49 participants van presentar els seus treballs realitzats durant la seua estada en el campus.

[ 17/07/2017 ]
Presentació de projectes de l'edició CampusTec 2017

La IV edició del CampusTec, va finalitzar el passat divendres 14 de juliol amb la presentació de treballs realitzats durant els 15 dies pels 49 alumnes participants en aquesta activitat, que per quart any consecutiu organitza la Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi, amb la col·laboració amb la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

Els alumnes participants, pertanyents a 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de les poblacions d'Alcoi, Altea, Atzeneta, Banyeres de Mariola, Benimarfull, Cocentaina, Ibi, L'Alcúdia de Crespins, L'Olleria, Onil i Ontinyent, han donat regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, disseny i fabricació digital, programació d'interfícies i desenvolupament de videojocs.

Una vegada presentats els treballs pertanyents als quatre tallers realitzats sobre robòtica, disseny i fabricació de joguets, internet de les coses i desenvolupament de videojocs, David García Sanoguera, sotsdirector de Màster i Formació Permanent i el sotsdirector d'Empreniment, Ocupació i Generació Espontània Jaime Masiá Vañó van fer lliurament dels diplomes acreditatius.

L'activitat

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que permet als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent.

Al llarg d'aquestes dues setmanes, els participants en el nostre campus han pogut donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
XI Premis Idees UPV XI Premis Idees UPV
Tyris Software, gran vencedor en una nit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.