Campus d'Alcoi de la UPV

El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs

Els alumnes 49 participants van presentar els seus treballs realitzats durant la seua estada en el campus.

[ 17/07/2017 ]
Presentació de projectes de l'edició CampusTec 2017

La IV edició del CampusTec, va finalitzar el passat divendres 14 de juliol amb la presentació de treballs realitzats durant els 15 dies pels 49 alumnes participants en aquesta activitat, que per quart any consecutiu organitza la Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi, amb la col·laboració amb la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

Els alumnes participants, pertanyents a 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de les poblacions d'Alcoi, Altea, Atzeneta, Banyeres de Mariola, Benimarfull, Cocentaina, Ibi, L'Alcúdia de Crespins, L'Olleria, Onil i Ontinyent, han donat regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, disseny i fabricació digital, programació d'interfícies i desenvolupament de videojocs.

Una vegada presentats els treballs pertanyents als quatre tallers realitzats sobre robòtica, disseny i fabricació de joguets, internet de les coses i desenvolupament de videojocs, David García Sanoguera, sotsdirector de Màster i Formació Permanent i el sotsdirector d'Empreniment, Ocupació i Generació Espontània Jaime Masiá Vañó van fer lliurament dels diplomes acreditatius.

L'activitat

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que permet als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent.

Al llarg d'aquestes dues setmanes, els participants en el nostre campus han pogut donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.