Jornades d'Acollida 2017/2018

Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida.

[ 17/07/2017 ]
Jornada d'Acollida 2016

Si vas a matricular-te o ho has fet ja, a la UPV Alcoi, no et pots perdre les Jornades d'Acollida el 4 de setembre a partir de les 10h a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici de Carbonell.

Enguany hi haurà 2 grups, un al matí a partir de les 10h i un altre a la vesprada a partir de les 15:30.

Grup matí:
  • 10:00 - 10:10 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 10:10 - 10:25 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 10:25 - 10:35 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 10:35 - 10:55 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 10:55 - 11:10 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 11:10 - 11:25 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 11:25 - 11:35 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 11:35 - 12:15 Primera Reunió tutorial i desdejuni.
  • 12:15 - 13:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Química.
    • Aula: C3AI2. Grau en Enginyeria Elèctrica.
Grup vesprada:
  • 15:30 - 15:40 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 15:40 - 15:55 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 15:55 - 16:05 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 16:20 - 16:40 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 16:40 - 16:55 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 16:55 - 17:10 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 17:10 - 17:20 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 17:20 - 17:45 Primera Reunió tutorial i berenar.
  • 17:45 - 18:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Dobles Graus
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Informàtica.
    • Aula C3AI2. Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

T'explicarem tot el necessari perquè t'adaptes ben al nou entorn universitari. A més coneixeràs al teu PROFESSOR TUTOR i al teu ALUMNE TUTOR, que t'ajudaran en el primer curs.

No faltes¡

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.