Jornades d'Acollida 2017/2018

Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida.

[ 17/07/2017 ]
Jornada d'Acollida 2016

Si vas a matricular-te o ho has fet ja, a la UPV Alcoi, no et pots perdre les Jornades d'Acollida el 4 de setembre a partir de les 10h a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici de Carbonell.

Enguany hi haurà 2 grups, un al matí a partir de les 10h i un altre a la vesprada a partir de les 15:30.

Grup matí:
  • 10:00 - 10:10 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 10:10 - 10:25 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 10:25 - 10:35 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 10:35 - 10:55 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 10:55 - 11:10 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 11:10 - 11:25 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 11:25 - 11:35 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 11:35 - 12:15 Primera Reunió tutorial i desdejuni.
  • 12:15 - 13:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Química.
    • Aula: C3AI2. Grau en Enginyeria Elèctrica.
Grup vesprada:
  • 15:30 - 15:40 Benvinguda del Director. Juan Ignacio Torregrosa López.
  • 15:40 - 15:55 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació. Explicació de la normativa pel nostre sotsdirector d'alumnat: Antonio Arques Sanz.
  • 15:55 - 16:05 Delegació d'Alumnes. Explicació de les funcions pel delegat d'alumnes: Javier Monasterio.
  • 16:20 - 16:40 Presentació Voluntariat Social i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Explicació per la responsable de l'àrea d'Igualtat, cooperació i assumptes socials: Bárbara Micó.
  • 16:40 - 16:55 Comunicació EPSA. Presentació dels mitjans de comunicació EPSA als alumnes.
  • 16:55 - 17:10 Programa INTEGRA i POLIFORMAT. Explicació del programa Integra per Anna Aguilar i explicació del Poliformat i webmail per Athenea Tejedor Garcia.
  • 17:10 - 17:20 Realització dels grups tutorials. Assignació als recentment egressats a un grup tutoritzat.
  • 17:20 - 17:45 Primera Reunió tutorial i berenar.
  • 17:45 - 18:00 Benvinguda dels DAT’s. Per titulacions. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.
    • Sala de Graus Edifici Carbonell. Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Dobles Graus
    • Aula C3AI1. Grau en Enginyeria Informàtica.
    • Aula C3AI2. Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

T'explicarem tot el necessari perquè t'adaptes ben al nou entorn universitari. A més coneixeràs al teu PROFESSOR TUTOR i al teu ALUMNE TUTOR, que t'ajudaran en el primer curs.

No faltes¡

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.