Campus d'Alcoi de la UPV

Activitats esportives 2017/18

Programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs 2017/18 organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/09/2017 ]
Activitats esportives al Campus d'Alcoi

En el següent document podràs consultar el programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs acadèmic 2017/2018, organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Las activitats comencen el dilluns 11 de setembre.

Fes-te soci

Podràs reservar les instal·lacions esportives de manera gratuïta i accedir sense quota als programes "En Forma" i "Aula Salut". També podràs participar en les competicions organitzades per la UPV entre molts altres avantatges per als socis.

A més, podràs donar-te de baixa i sol·licitar la devolució de la quota fins a 30 dies naturals abans del final del període matriculat, sempre que no hages fet ús dels serveis oferits als socis.

Quotes per a socis 2017/18

La quota anual és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de juliol de 2018. La semestral és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de gener de 2018 (1r semestre) i de l'1 de febrer al 31 de juliol de 2018 (2n semestre). La quota d'estiu és de l'1 de juny al 31 de juliol de 2018.

La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV, entre les 250 universitats amb major índex ocupabilitat de tot el món.