Activitats esportives 2017/18

Programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs 2017/18 organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 25/07/2017 ]
Activitats esportives al Campus d'Alcoi

En el següent document podràs consultar el programa d'activitats esportives per a l'1r semestre del curs acadèmic 2017/2018, organitzades pel Servei d'Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Las activitats comencen el dilluns 11 de setembre.

Fes-te soci

Podràs reservar les instal·lacions esportives de manera gratuïta i accedir sense quota als programes "En Forma" i "Aula Salut". També podràs participar en les competicions organitzades per la UPV entre molts altres avantatges per als socis.

A més, podràs donar-te de baixa i sol·licitar la devolució de la quota fins a 30 dies naturals abans del final del període matriculat, sempre que no hages fet ús dels serveis oferits als socis.

Quotes per a socis 2017/18

La quota anual és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de juliol de 2018. La semestral és de l'1 de setembre de 2017 al 31 de gener de 2018 (1r semestre) i de l'1 de febrer al 31 de juliol de 2018 (2n semestre). La quota d'estiu és de l'1 de juny al 31 de juliol de 2018.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.