Horari d'Estiu

Consulta els horaris especials del mes d'agost.

[ 26/07/2017 ]
Horario de agosto de las instalaciones del Campus de Alcoy

Durante el mes de agosto, los edificios de Ferrándiz y de Carbonell del Campus d’Alcoi estarán abiertos los días laborables de lunes a viernes entre las 8h y las 14h. Los edificios de Viaducto y Georgina Blanes permancerán cerrados.

Excepcionalmente, el martes 1 de agosto cerrarán los edificios de Ferrándiz y de Carbonell a causa de la revisión de los centros de transformación.

El parking podrá utilizarse en el mismo horario de apertura de los edificios, es decir, de 8h a 14h.

La Biblioteca abrirá a partir del día 1 de septiembre con su horario habitual de 8h a 21h. El resto de servicios permanecerán cerrados.

A partir del viernes 1 de septiembre todos los servicios del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València volverán a funcionar con normalidad.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.