Horari d'Estiu

Consulta els horaris especials del mes d'agost.

[ 26/07/2017 ]
Horario de agosto de las instalaciones del Campus de Alcoy

Durante el mes de agosto, los edificios de Ferrándiz y de Carbonell del Campus d’Alcoi estarán abiertos los días laborables de lunes a viernes entre las 8h y las 14h. Los edificios de Viaducto y Georgina Blanes permancerán cerrados.

Excepcionalmente, el martes 1 de agosto cerrarán los edificios de Ferrándiz y de Carbonell a causa de la revisión de los centros de transformación.

El parking podrá utilizarse en el mismo horario de apertura de los edificios, es decir, de 8h a 14h.

La Biblioteca abrirá a partir del día 1 de septiembre con su horario habitual de 8h a 21h. El resto de servicios permanecerán cerrados.

A partir del viernes 1 de septiembre todos los servicios del Campus de Alcoy de la Universitat Politècnica de València volverán a funcionar con normalidad.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.