Beques d'excel·lència

Als expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

La Conselleria d'Educació convoca aquestes ajudes destinades als estudiants amb els expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

[ 26/07/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha convocat les beques d'excel·lència per a alumnes universitaris amb millors expedients del curs 2015-2016. Aquesta beca, a la qual la Generalitat Valenciana destina un total 500.000 euros, consisteix en l'exempció del pagament de la taxa de matrícula per a la realització d'un màster o curs de formació durant el curs 2016-2017 o 2017-2018, així com l'expedició d'un diploma acreditatiu de l'excel·lència.

Les ajudes estan destinades als qui hagen conclòs, durant el curs 2015-2016, estudis d'educació universitària en les universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l'Institut Superior d'Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

L'objectiu és premiar l'esforç i valorar el rendiment acadèmic dels millors alumnes de cada titulació universitària. Per a això, es destinarà un import màxim de 3.000 euros per beneficiari amb millor expedient, perquè puga realitzar el màster o curs de formació de forma totalment gratuïta. El termini de presentació de les sol·licituds per part de les universitats i l'ISEAC finalitza el 30 d'octubre de 2017.

La concessió d'aquestes beques té com a finalitat la promoció de l'excel·lència acadèmica en els estudis oficials de grau, i per quart any consecutiu, ensenyaments artístics superiors en els centres públics adscrits a l'ISEACV, mitjançant un reconeixement oficial que constitueix un estímul per a millorar el rendiment acadèmic, ja que els beneficiaris són els estudiants amb la màxima nota mitjana en l'expedient.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.