Beques d'excel·lència

Als expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

La Conselleria d'Educació convoca aquestes ajudes destinades als estudiants amb els expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

[ 26/07/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha convocat les beques d'excel·lència per a alumnes universitaris amb millors expedients del curs 2015-2016. Aquesta beca, a la qual la Generalitat Valenciana destina un total 500.000 euros, consisteix en l'exempció del pagament de la taxa de matrícula per a la realització d'un màster o curs de formació durant el curs 2016-2017 o 2017-2018, així com l'expedició d'un diploma acreditatiu de l'excel·lència.

Les ajudes estan destinades als qui hagen conclòs, durant el curs 2015-2016, estudis d'educació universitària en les universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l'Institut Superior d'Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

L'objectiu és premiar l'esforç i valorar el rendiment acadèmic dels millors alumnes de cada titulació universitària. Per a això, es destinarà un import màxim de 3.000 euros per beneficiari amb millor expedient, perquè puga realitzar el màster o curs de formació de forma totalment gratuïta. El termini de presentació de les sol·licituds per part de les universitats i l'ISEAC finalitza el 30 d'octubre de 2017.

La concessió d'aquestes beques té com a finalitat la promoció de l'excel·lència acadèmica en els estudis oficials de grau, i per quart any consecutiu, ensenyaments artístics superiors en els centres públics adscrits a l'ISEACV, mitjançant un reconeixement oficial que constitueix un estímul per a millorar el rendiment acadèmic, ja que els beneficiaris són els estudiants amb la màxima nota mitjana en l'expedient.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.