Beques d'excel·lència

Als expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

La Conselleria d'Educació convoca aquestes ajudes destinades als estudiants amb els expedients acadèmics més brillants del curs 2015-2016.

[ 26/07/2017 ]

La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ha convocat les beques d'excel·lència per a alumnes universitaris amb millors expedients del curs 2015-2016. Aquesta beca, a la qual la Generalitat Valenciana destina un total 500.000 euros, consisteix en l'exempció del pagament de la taxa de matrícula per a la realització d'un màster o curs de formació durant el curs 2016-2017 o 2017-2018, així com l'expedició d'un diploma acreditatiu de l'excel·lència.

Les ajudes estan destinades als qui hagen conclòs, durant el curs 2015-2016, estudis d'educació universitària en les universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l'Institut Superior d'Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

L'objectiu és premiar l'esforç i valorar el rendiment acadèmic dels millors alumnes de cada titulació universitària. Per a això, es destinarà un import màxim de 3.000 euros per beneficiari amb millor expedient, perquè puga realitzar el màster o curs de formació de forma totalment gratuïta. El termini de presentació de les sol·licituds per part de les universitats i l'ISEAC finalitza el 30 d'octubre de 2017.

La concessió d'aquestes beques té com a finalitat la promoció de l'excel·lència acadèmica en els estudis oficials de grau, i per quart any consecutiu, ensenyaments artístics superiors en els centres públics adscrits a l'ISEACV, mitjançant un reconeixement oficial que constitueix un estímul per a millorar el rendiment acadèmic, ja que els beneficiaris són els estudiants amb la màxima nota mitjana en l'expedient.

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.