Beques de Menjador 2017/18

Convocatòria d'ajudes de menjador curse 2017/2018.

[ 26/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei d'Alumnat, ha publicat ja la convocatòria d'ajudes de menjador per al pròxim curs acadèmic 2017-2018, a les quals destinarà un pressupost de 226.4247 euros. Aquest import s'assignarà per a sufragar el cost d'un total de 54.231 menús del dia que es concediran en aquesta convocatòria, a través de vals perquè els estudiants beneficiaris d'aquestes ajudes puguen utilitzar-los a les cafeteries dels campus de la UPV, tant a Vera (València) com a Gandia i Alcoi.

Fins al pròxim 7 de setembre a través de la intranet

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del dilluns 17 de juliol fins al 7 de setembre del 2017 (tots dos inclusivament). A més, hi haurà un termini extraordinari ?del 15 de setembre al 2 d'octubre del 2017­? per a l?alumnat matriculat amb posterioritat a aquesta data.

Les sol·licituds es fan a través de la intranet de la UPV, en l'apartat d'informació personalitzada de l'alumna o alumne, emplenant el formulari i indicant el nombre de vals de menjar (10, 20, 30 o 40) que preveu consumir durant cada semestre del curs acadèmic.

Poden sol·licitar-se un mínim de 10 vals i fins a un màxim de 80 entre els dos semestres acadèmics; també és possible no sol·licitar-ne cap durant algun dels dos semestres.

Els vals es poden usar en qualsevol de les cafeteries de la UPV durant el curs 2017-2018 i fins al 25 de setembre del 2018 (exclòs el mes d'agost).

Requisits

Pot optar a aquestes ajudes de menjador tot l?alumnat matriculat durant el pròxim curs en estudis oficials de grau o màster impartits a la UPV, que complisquen a més els requisits econòmics i acadèmics de la convocatòria, les bases de la qual es poden consultar en els documents que figuren a peu de pàgina. Tota la informació sobre aquest tema es troba també disponible en la secció de beques i ajudes de la pàgina web del Servei d'Alumnat de la Universitat.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.