Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)

Termini del 5 al 8 de setembre.

Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció (Fase B) en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 28/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2017-2018, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents a la UPV (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, i Enginyeria i Arquitectura: Agroalimentària i Forestal, Construcció, Gestió, Industrial i Aeronàutica, i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció extraordinari (Fase B) de places vacants abasta des del 5 fins al 8 de setembre del 2017, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.