Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)

Termini del 5 al 8 de setembre.

Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció (Fase B) en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 28/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2017-2018, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents a la UPV (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, i Enginyeria i Arquitectura: Agroalimentària i Forestal, Construcció, Gestió, Industrial i Aeronàutica, i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció extraordinari (Fase B) de places vacants abasta des del 5 fins al 8 de setembre del 2017, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.