Campus d'Alcoi de la UPV

Beques salari de la Conselleria

Per a la realització d'estudis universitaris.

Per a la realització d'estudis universitaris en les universitats públiques valencianes.

[ 07/09/2017 ]

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana convoca beques salari de fins a 600 euros mensuals lligades a la renda per a la realització d'estudis universitaris destinades als estudiants de les cinc universitats públiques valencianes per al curs 2017/2018.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 6 d'octubre de 2017. L'alumnat aspirant haurà d'emplenar per via telemàtica el formulari de sol·licitud i presentar-ho en els registres de les universitats o en les dependències previstes en la Llei 39/2015.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.