Campus d'Alcoi de la UPV

Beques salari de la Conselleria

Per a la realització d'estudis universitaris.

Per a la realització d'estudis universitaris en les universitats públiques valencianes.

[ 07/09/2017 ]

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana convoca beques salari de fins a 600 euros mensuals lligades a la renda per a la realització d'estudis universitaris destinades als estudiants de les cinc universitats públiques valencianes per al curs 2017/2018.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 6 d'octubre de 2017. L'alumnat aspirant haurà d'emplenar per via telemàtica el formulari de sol·licitud i presentar-ho en els registres de les universitats o en les dependències previstes en la Llei 39/2015.

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.