Campus d'Alcoi de la UPV

XXV Premi "San Alberto Magno"

A la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química.

[ 07/09/2017 ]
Premi San Alberto Magno de Química

Es convoca el XXV Premi a la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química “San Alberto Magno” dotat amb 1500 €, promogut i patrocinat per la Secció Territorial d'Alacant de la Reial Societat Espanyola de Química.

Està dirigit a investigadors/as que hagen defensat la seua Tesi Doctoral l'any 2016 i el programa de la qual de doctorat pertanga al camp de la Química i que hagen defensat la seua Tesi Doctoral en qualsevol universitat de la província d'Alacant.

El termini de presentació d'instàncies finalitza el 30 de setembre de 2017.

El resultat del concurs es farà públic el 4 de novembre de 2017 mitjançant la publicació de l'acta en la pàgina web de la Secció territorial i a través dels mitjans de comunicació social en els quals participe la Secció Territorial.

El lliurament del premi es realitzarà dins de la Setmana de la Química, en el dia i el lloc que seran comunicats a tots els socis de la Secció Territorial i als col·lectius que puguen estar interessats.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.