XXV Premi "San Alberto Magno"

A la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química.

[ 07/09/2017 ]
Premi San Alberto Magno de Química

Es convoca el XXV Premi a la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química “San Alberto Magno” dotat amb 1500 €, promogut i patrocinat per la Secció Territorial d'Alacant de la Reial Societat Espanyola de Química.

Està dirigit a investigadors/as que hagen defensat la seua Tesi Doctoral l'any 2016 i el programa de la qual de doctorat pertanga al camp de la Química i que hagen defensat la seua Tesi Doctoral en qualsevol universitat de la província d'Alacant.

El termini de presentació d'instàncies finalitza el 30 de setembre de 2017.

El resultat del concurs es farà públic el 4 de novembre de 2017 mitjançant la publicació de l'acta en la pàgina web de la Secció territorial i a través dels mitjans de comunicació social en els quals participe la Secció Territorial.

El lliurament del premi es realitzarà dins de la Setmana de la Química, en el dia i el lloc que seran comunicats a tots els socis de la Secció Territorial i als col·lectius que puguen estar interessats.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.