XXV Premi "San Alberto Magno"

A la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química.

[ 07/09/2017 ]
Premi San Alberto Magno de Química

Es convoca el XXV Premi a la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química “San Alberto Magno” dotat amb 1500 €, promogut i patrocinat per la Secció Territorial d'Alacant de la Reial Societat Espanyola de Química.

Està dirigit a investigadors/as que hagen defensat la seua Tesi Doctoral l'any 2016 i el programa de la qual de doctorat pertanga al camp de la Química i que hagen defensat la seua Tesi Doctoral en qualsevol universitat de la província d'Alacant.

El termini de presentació d'instàncies finalitza el 30 de setembre de 2017.

El resultat del concurs es farà públic el 4 de novembre de 2017 mitjançant la publicació de l'acta en la pàgina web de la Secció territorial i a través dels mitjans de comunicació social en els quals participe la Secció Territorial.

El lliurament del premi es realitzarà dins de la Setmana de la Química, en el dia i el lloc que seran comunicats a tots els socis de la Secció Territorial i als col·lectius que puguen estar interessats.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.