XXV Premi "San Alberto Magno"

A la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química.

[ 07/09/2017 ]
Premi San Alberto Magno de Química

Es convoca el XXV Premi a la millor Tesi Doctoral en el camp de la Química “San Alberto Magno” dotat amb 1500 €, promogut i patrocinat per la Secció Territorial d'Alacant de la Reial Societat Espanyola de Química.

Està dirigit a investigadors/as que hagen defensat la seua Tesi Doctoral l'any 2016 i el programa de la qual de doctorat pertanga al camp de la Química i que hagen defensat la seua Tesi Doctoral en qualsevol universitat de la província d'Alacant.

El termini de presentació d'instàncies finalitza el 30 de setembre de 2017.

El resultat del concurs es farà públic el 4 de novembre de 2017 mitjançant la publicació de l'acta en la pàgina web de la Secció territorial i a través dels mitjans de comunicació social en els quals participe la Secció Territorial.

El lliurament del premi es realitzarà dins de la Setmana de la Química, en el dia i el lloc que seran comunicats a tots els socis de la Secció Territorial i als col·lectius que puguen estar interessats.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.