Campus d'Alcoi de la UPV

Festa Internacional setembre 2017

Gran Festa de benvinguda dels estudiants d'intercanvi acadèmic.

[ 11/09/2017 ]
Fiesta de bienvenida del curso 2016/17

L'Oficina Internacional et convida a la FESTA DE BENVINGUDA dels estudiants d'Intercanvi Acadèmic que tindrà lugar aquest dijous dia 14 de setembre a les 22 h a la Cafeteria de la Universitat.

El sopar consistirà encompartir plats típics que cuinaram els propis estudiants d'intercanvi acadèmic. SI VOLS VINDRE, animat CUINA TU TAMBÉ ALGUNA COSA TÍPIC DE LA TEUA CIUTAT i uneix-te a la festa (és obligatori per a poder assistir).

T'ESPEREM!!!

Més informació

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.