Acte d'Obertura Universitat Sènior

Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

[ 18/09/2017 ]
Universitat Sèior del Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dijous 21 de setembre a les 18h tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto Garcia Payá" l'Obertura del Curs de la Universitat sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, amb el següent programa:

• 18:00h: Recepció d'autoritats locals.
  • 18:00 a 18:10h:Benvinguda Institucional a càrrec de D. Juan Ignacio Torregrosa.
  • 18:10 a 18:15h: Lectura d'activitats del curs 2016-17 a càrrec de Dª Rosa Vercher.
  • 18:15 a 19:00h: Lliçó inaugural “Relat breu d'una certa intimitat” a càrrec del professor D. Juan Francisco Pico Silvestre.

Durant l'acte actuarà el Cor de la Universitat Sènior interpretant el “Gaudeamus Igitur”.

Doble oferta global a Alcoi

Enguany, el Campus d'Alcoi presenta una doble oferta, dos cursos globals que es desenvoluparan del 25 de setembre al 30 de maig en idèntic horari els dilluns i dimecres, de 17 a 19:30 hores.

El primer d'ells conté 12 assignatures: Cinema Negre II, La publicitat d'ahir i d'avui, Una nova visió de l'economia, La comunicació en la societat del segle XXI, Noves mirades a la bellesa, No prendràs el nom de la ciència en va, Etiquetat dels aliments, 100 composicions per a una història de la música, Astronomia, Els nostres autors, Educació visual i Les nostres terres.

El segon, per la seua banda, consta de les següents: Aprendre a mirar una obra d'art, Cinema comèdia clàssica americana, La publicitat: un breu repàs a través de la història, Llengua i cultura xinesa, Literatura universal, En quin món vivim?, Ús i abús dels medicaments, Construint la nostra història, Glops de ciència, Arqueologia de la comarca de L'Alcoià i El Comptat, Sobre la bellesa en la ciència i la tecnologia i 100 composicions per a una història de la música.

La matrícula pot realitzar-se de manera presencial, en el despatx de la Sènior situat en la quarta planta de l'Edifici Carbonell, o online, tant per al primer curs com per al segon.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.