Alstom Talent Energy

Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

[ 18/09/2017 ]
Alstom Talent Energy

La Fundació Universitat-Empresa juntament amb Alstom Espanya llancen una nova convocatòria del programa "Alstom Talent Energy", una iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

En aquesta 4a edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 45 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. Les places estan destinades a titulats en Enginyeria, Matemàtiques, Disseny Industrial, Qualitat, Ciències Ambientals, Comunicació i Administració d'empreses, entre unes altres.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L'objectiu és oferir als recentment titulats l'oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a açò, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació a el “Master GAIA in Decision Making and Innovation” de la Universitat d'Alcalá. El Màster, que s'imparteix online i en anglès, no té cost algun per als candidats seleccionats.

Els joves que s'incorporen el pròxim 13 de novembre col·laboraran en projectes ferroviaris d'àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips de **Alstom Espanya des dels centres de treball de la companyia a Madrid i Barcelona.

Els interessats han d'inscriure's en www.fue.es/alstom abans del 16 d'octubre de 2017.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.