Alstom Talent Energy

Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

[ 18/09/2017 ]
Alstom Talent Energy

La Fundació Universitat-Empresa juntament amb Alstom Espanya llancen una nova convocatòria del programa "Alstom Talent Energy", una iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

En aquesta 4a edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 45 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. Les places estan destinades a titulats en Enginyeria, Matemàtiques, Disseny Industrial, Qualitat, Ciències Ambientals, Comunicació i Administració d'empreses, entre unes altres.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L'objectiu és oferir als recentment titulats l'oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a açò, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació a el “Master GAIA in Decision Making and Innovation” de la Universitat d'Alcalá. El Màster, que s'imparteix online i en anglès, no té cost algun per als candidats seleccionats.

Els joves que s'incorporen el pròxim 13 de novembre col·laboraran en projectes ferroviaris d'àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips de **Alstom Espanya des dels centres de treball de la companyia a Madrid i Barcelona.

Els interessats han d'inscriure's en www.fue.es/alstom abans del 16 d'octubre de 2017.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.