Alstom Talent Energy

Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

[ 18/09/2017 ]
Alstom Talent Energy

La Fundació Universitat-Empresa juntament amb Alstom Espanya llancen una nova convocatòria del programa "Alstom Talent Energy", una iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

En aquesta 4a edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 45 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. Les places estan destinades a titulats en Enginyeria, Matemàtiques, Disseny Industrial, Qualitat, Ciències Ambientals, Comunicació i Administració d'empreses, entre unes altres.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L'objectiu és oferir als recentment titulats l'oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a açò, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació a el “Master GAIA in Decision Making and Innovation” de la Universitat d'Alcalá. El Màster, que s'imparteix online i en anglès, no té cost algun per als candidats seleccionats.

Els joves que s'incorporen el pròxim 13 de novembre col·laboraran en projectes ferroviaris d'àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips d'Alstom Espanya des dels centres de treball de la companyia a Madrid i Barcelona.

Els interessats han d'inscriure's en www.fue.es/alstom abans del 16 d'octubre de 2017.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.