Focus Pime i Empreniment

Experiències empresarials d'èxit en el territori.

[ 22/09/2017 ]

El proper dimecres 4 d'octubre, al Centre Cultural Caixa d'Ontinyent, de 9:00 a 14:00 hores, Focus Pyme y Emprendimiento Vall d'Albaida, reunirà experiències empresarials d'èxit en el territori, ponents de luxe i entitats representatives de l'ecosistema emprenedor amb l'objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l'empreniment.

L'esdeveniment està dirigit a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors.

Focus Pyme y Emprendimiento és una iniciativa de la Generalitat Valenciana en el marc de la política de suport a l'empreniment i a la pime. El seu programa d'accions inclou un esdeveniment central anual, consolidat com la major trobada emprenedora de la Comunitat Valenciana, que enguany se celebrarà el 28 de setembre a Castelló, així com diferents esdeveniments de dinamització territorial/sectorial com aquest, que es desenvolupen al llarg de tot l'any en diferents punts de la Comunitat Valenciana, a càrrec de les entitats de suport a l'empreniment i la pime.

Els objetius de la dinamització FOCUS PYME Y EMPRENDIMIENTO són:

• Impulsar l'activitat emprenedora en el territori.
  • Fomentar la innovació en les PIME, prioritàriament en l'àmbit industrial.
  • Generar sinergies entre els participants, afavorint una major coordinació de les entitats que presten suport a les pimes i emprenedors, tot açò en línia amb les estratègies d'Eu.

El Campus d'Alcoi i IDEES participen aportant un ponent (Brian Roselló, CEO Free Energy Led, emprenedor i exalumne del Campus) i presentant la ponent d'una de les dues xarrades que s'imparteixen a les 09:30h.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.