Focus Pime i Empreniment

Experiències empresarials d'èxit en el territori.

[ 22/09/2017 ]

El proper dimecres 4 d'octubre, al Centre Cultural Caixa d'Ontinyent, de 9:00 a 14:00 hores, Focus Pyme y Emprendimiento Vall d'Albaida, reunirà experiències empresarials d'èxit en el territori, ponents de luxe i entitats representatives de l'ecosistema emprenedor amb l'objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l'empreniment.

L'esdeveniment està dirigit a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors.

Focus Pyme y Emprendimiento és una iniciativa de la Generalitat Valenciana en el marc de la política de suport a l'empreniment i a la pime. El seu programa d'accions inclou un esdeveniment central anual, consolidat com la major trobada emprenedora de la Comunitat Valenciana, que enguany se celebrarà el 28 de setembre a Castelló, així com diferents esdeveniments de dinamització territorial/sectorial com aquest, que es desenvolupen al llarg de tot l'any en diferents punts de la Comunitat Valenciana, a càrrec de les entitats de suport a l'empreniment i la pime.

Els objetius de la dinamització FOCUS PYME Y EMPRENDIMIENTO són:

• Impulsar l'activitat emprenedora en el territori.
  • Fomentar la innovació en les PIME, prioritàriament en l'àmbit industrial.
  • Generar sinergies entre els participants, afavorint una major coordinació de les entitats que presten suport a les pimes i emprenedors, tot açò en línia amb les estratègies d'Eu.

El Campus d'Alcoi i IDEES participen aportant un ponent (Brian Roselló, CEO Free Energy Led, emprenedor i exalumne del Campus) i presentant la ponent d'una de les dues xarrades que s'imparteixen a les 09:30h.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.