Focus Pime i Empreniment

Experiències empresarials d'èxit en el territori.

[ 22/09/2017 ]

El proper dimecres 4 d'octubre, al Centre Cultural Caixa d'Ontinyent, de 9:00 a 14:00 hores, Focus Pyme y Emprendimiento Vall d'Albaida, reunirà experiències empresarials d'èxit en el territori, ponents de luxe i entitats representatives de l'ecosistema emprenedor amb l'objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l'empreniment.

L'esdeveniment està dirigit a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors.

Focus Pyme y Emprendimiento és una iniciativa de la Generalitat Valenciana en el marc de la política de suport a l'empreniment i a la pime. El seu programa d'accions inclou un esdeveniment central anual, consolidat com la major trobada emprenedora de la Comunitat Valenciana, que enguany se celebrarà el 28 de setembre a Castelló, així com diferents esdeveniments de dinamització territorial/sectorial com aquest, que es desenvolupen al llarg de tot l'any en diferents punts de la Comunitat Valenciana, a càrrec de les entitats de suport a l'empreniment i la pime.

Els objetius de la dinamització FOCUS PYME Y EMPRENDIMIENTO són:

• Impulsar l'activitat emprenedora en el territori.
  • Fomentar la innovació en les PIME, prioritàriament en l'àmbit industrial.
  • Generar sinergies entre els participants, afavorint una major coordinació de les entitats que presten suport a les pimes i emprenedors, tot açò en línia amb les estratègies d'Eu.

El Campus d'Alcoi i IDEES participen aportant un ponent (Brian Roselló, CEO Free Energy Led, emprenedor i exalumne del Campus) i presentant la ponent d'una de les dues xarrades que s'imparteixen a les 09:30h.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.