Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018

Divendres que ve, 27 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.

[ 02/10/2017 ]
Josep Duato Marín, conferenciant lliçó inaugural 2017/2018

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2017/2018 tindrà lloc el divendres 27 d'octubre a les 11:30 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.
  • Inauguració de l'espai Generació Espontània Design Factory, pel rector de la Universitat Politècnica de València i el president de Caixa Ontinyent.

Abans, Josep Duato signarà al Llibre d'Or, al despacho de Dirección del Campus de Alcoy.

Breu ressenya de Don Josep Duato Marín

Acadèmic Corresponent Nacional de la Real Acadèmia de Ciències, en la secció de Ciències Exactes, director del Grup d'Arquitectures Paral·leles (GAP) de la UPV i membre del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors (DISCA) de la MTS d'Enginyeria Informàtica de la UPV, Duato està considerat com un dels investigadors de referència en l'àmbit de l'arquitectura de computadors a nivell internacional.

Entre altres guardons, el catedràtic de la UPV ha rebut el Premi Nacional de Recerca Julio Rei Pastor l'any 2009 i el Premi Rei Jaime I de Noves Tecnologies l'any 2006.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.