I Concurs Edafo-Vídeos sobre les funcions del sòl

Termini ampliat fins el 31 de març de 2018.

[ 02/10/2017 ]

La Secció d'Ensenyament del Sòl i Seguretat Pública de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) ha organitzat la primera edició del Concurs Universitari Edafo-Vídeos. L'objectiu del certamen és donar a conèixer les funcions del sòl a través de mitjans audiovisuals.

Per a participar-hi, només és necessari ser estudiant i estar matriculat en una universitat espanyola. A més, cal destacar que es permet realitzar el treball tant a nivell individual com grupal.

El projecte, que es podrà enviar fins al 31 de març del 2018 com a data límit, ha d'estar relacionat amb la ciència del sòl i tenir una durada entre 3 i 10 minuts. Alhora, ha d'incloure una portada amb el títol del vídeo i el subtítol: I Concurs Universitari Edafo- Vídeos 2017 (SECS).

Els premis són: una tauleta (tablet) per al primer premi, mentre que es lliurarà un disc extern per al segon i tercer guardó.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.