I Concurs Edafo-Vídeos sobre les funcions del sòl

Termini ampliat fins el 31 de març de 2018.

[ 02/10/2017 ]

La Secció d'Ensenyament del Sòl i Seguretat Pública de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) ha organitzat la primera edició del Concurs Universitari Edafo-Vídeos. L'objectiu del certamen és donar a conèixer les funcions del sòl a través de mitjans audiovisuals.

Per a participar-hi, només és necessari ser estudiant i estar matriculat en una universitat espanyola. A més, cal destacar que es permet realitzar el treball tant a nivell individual com grupal.

El projecte, que es podrà enviar fins al 31 de març del 2018 com a data límit, ha d'estar relacionat amb la ciència del sòl i tenir una durada entre 3 i 10 minuts. Alhora, ha d'incloure una portada amb el títol del vídeo i el subtítol: I Concurs Universitari Edafo- Vídeos 2017 (SECS).

Els premis són: una tauleta (tablet) per al primer premi, mentre que es lliurarà un disc extern per al segon i tercer guardó.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.