VI Edició Premis Emprenedors

Participa en els concursos per a emprenedors.

[ 06/10/2017 ]

La Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat convoca la VI Edición del concurso de empresas y proyectos empresariales emprendedores con la voluntad de continuar fomentando la iniciativa emprendedora de nuevas actividades económicas en su territorio, contando con el soporte y la colaboración del CEEI Alcoy, la Cámara de Comercio de Alcoy, el Instituto IDEAS-Área de Relaciones con el Entorno-Campus de Alcoy de la UPV y la Federación de Asociaciones de Jóvenes Empresarios de la Provincia de Alicante (JOVEMPA).

El plazo de presentación de solicitudes para participar en esta VI Edición finalizará el próximo 17 de noviembre de 2017.

Modalidades de premios de esta VI edición:
  • Premio mejor empresa.
  • Premio mejor proyecto emprendedor.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.