Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat

Destinat a fomentar la recerca en recursos socials i econòmics que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi.

[ 10/10/2017 ]
Presentació del 'Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat'

El Rotary Club Alcoiconvoca el I Premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat destinat a fomentar la recerca en recursos socials i econòmics que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi.

Es pretén afavorir als estudiants de l'EPSA que aporten en els seus treballs (TFG, TFM, treballs de classe o qualsevol altra modalitat) tot tipus d'idees que es concreten en la creació de recursos (noves empreses, sinergies entre les mateixes o les existents, i les projectades, etc.) que afavorisquen el desenvolupament econòmic i social de la ciutat d'Alcoi, i que tinguen la seua seu en aquesta ciutat, potenciant aquells aspectes que els alumnes entenguen que puguen ser d'interès. Els treballs o projectes podran anar referits a qualsevol (o tots) els sectors productius (primari, secundari, terciari), però la finalitat dels mateixos ha de revertir en el creixement econòmic i social de la nostra ciutat.

• Primera

El premi s'atorgarà com a reconeixement a un estudiant o col·lectiu d'estudiants que present un projecte de desenvolupament concret i assumible. Es valorarà favorablement que el treball siga interdisciplinari.

• Segona

El premi està dotat amb 3.000 euros i el compromís del Rotary Club d'Alcoi d'afavorir i recolzar el desenvolupament del projecte, la seua presentació davant les autoritats i col·lectius empresarials, patronals i/o sindicals, intentant, en la mesura del possible, puga ser posat en pràctica amb implicació de l'Autor o Autors i posada en valor de les seues idees.

• Tercera

Podran optar al premie estudiants que estiguen cursant un grau o un màster dels quals s'ofereix actualment en l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

• Quarta

Els projectes es presentaran al Rotary Club, en la seua seu de l'HOTEL RECONQUISTA D'ALCOI, abans del 30 de maig de 2018. El lliurament del premi es realitzarà en el mes de juny de 2018.

• Cinquena

El jurat estarà compost pel Director de l'EPSA o persona en qui delegue, el Regidor d'empresa, formació i innovació o persona en qui delegue, el President Rotary Club o persona en qui delegue, el President de l'Associació Alcoi Industrial o persona en qui delegue i un representant del professorat de l'EPSA.

Per al supòsit que algun dels jurats li anara impossible acudir o nomenar delegat, el Rotary Club nomenarà a la persona que estime que puga substituir-la.

La fallada del Jurado és inapel·lable. El premi podria quedar desert si el jurat considera que els treballs no reuneixen la qualitat suficient. Així mateix el premi es podria atorgar ex aequo.

• Sisena

El fet de concursar suposa acceptar les bases de l'I Premi Rotary amb Alcoi i la seua Universitat.

• Setena

Els treballs no premiats podran ser retirats en l'HOTEL RECONQUISTA durant el mes de juliol de 2018.

• Octava

El treball o treballs premiats quedaran en possessió del ROTARY CLUB ALCOI a l'efecte de poder ser promocionats, publicitats i intentar engegar-los, sense perjudici que la propietat intel·lectual dels mateixos correspondrà als seus autors que, per la presentació dels treballs autoritzen al ROTARY CLUB ALCOI, a realitzar les gestions a les quals es refereix aquesta base i la base segona.

Vídeo de la roda de premsa de presentación::

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.