I Fòrum d'Innovació Província d'Alacant 2017

Durant els dies 18 i 19 d'octubre l'ADDA acollirà aquest fòrum que comptarà amb diferents grups de recerca del Campus d'Alcoi.

[ 16/10/2017 ]
Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA)

Durant els dies 18 i 19 d'octubre a l'ADDA (Auditori de la Diputació d'Alacant) acollirà el I Fòrum d'Innovació organitzat per la Diputació Provincial d'Alacant i que comptarà amb diferents grups de recerca del Campus d'Alcoi. També participen la resta d'universitats públiques de la província i els Instituts Tecnològics AITEX, AIJU i INESCOP.

La innovació és l'eina principal de la qual disposen les empreses per a actualitzar-se i millorar la seua competitivitat i resultats. Per açò, la Diputació d'Alacant, a través del Fòrum INNOVATE-T 2017, posa en contacte els projectes innovadors dels organismes de recerca de la nostra província amb les empreses.

INNOVATE-T 2017 és un fòrum de participació gratuïta que pretén incrementar l'activitat innovadora aplicada, amb el propòsit de millorar la competitivitat de les empreses dels sectors més destacats de la nostra província.

El programa de les dues jornades d'INNOVATE-T inclou atractives ponències de diversa índole, des de la cerca del finançament de la R+D, fins a casos d'èxit d'empreses innovadores.

Així mateix, els diferents grups de recerca presentaran les seues principals novetats en els sectors més rellevants del teixit empresarial de la regió (i com les principals empreses alacantines poden obtenir benefici d'elles). Per a açò, s'habilitarà un “Àrea de Trobada”, on es podran realitzar reunions bilaterals entre les empreses, centres de recerca i universitats.

Amb INNOVATE-T, la Diputació d'Alacant, en col·laboració amb les organitzacions de referència de la província en matèria d'innovació, reafirma la seua aposta per la innovació i el seu constant suport al teixit empresarial alacantí.

Grups participants del Campus d'Alcoi:

Dimecres 18 d'octubre

Panell equips de recerca, sector Tèxtil:
  • DESENVOLUPAMENT I CARACTERITZACIÓ DE MICROCÀPSULES: María Ángeles Bonet Aracil

Panell equips de recerca, sector Plàstics i Materials Avançats: Francisco Cases, Jesús Seguí, Octavio Fenollar, Maria Dolores Samper
  • SÍNTESI I CARACTERITZACIÓ DE POLÍMERS CONDUCTORS I ÒXID DE GRAFENO REDUÏT SOBRE MATERIALS TÈXTILS. SUPERCONDENSADORS TÈXTILS: José Antonio Bonastre Cano
  • DISSENYE I IMPRESSIÓ EN 3D DE PRÒTESIS PERSONALITZADES: Vicente Jesús Seguí Linares
  • POLÍMERS I COMPOSTOS ECOLÒGICS: Octavio Fenollar
  • OLIS VEGETALS MODIFICATS PER A USOS EN ENGINYERIA: Ma Dolores Samper Madrigal

Dijous 19 d'octubre

Panell equips de recerca, sector Biotecnologia, Tecnologia d'Aliments i Salut:
  • ELIMINACIÓ DE FÀRMACS I RESIDUS AGRÍCOLES PER PROCESSOS FOTOQUÍMICS AMB LLUM SOLAR: Sara García Ballesteros
  • NOVES TECNOLOGIES D'INTERACCIÓ: REALITAT VIRTUAL I REALITAT AUGMENTADA: Jorge Orta

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.