Jornades de Portes Obertes 2018-2019

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 15/10/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dissabte 14 d'abril de 2018, tindrà lloc en el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes, que reunirà a pares i futurs alumnes pertanyents a primer i segon de batxiller i cicles formatius de grau superior, amb un programa d'activitats que ocuparà tot el matí del dissabte.

En ella es realitzarà una visita guiada pel campus a través de les seues diferents instal·lacions i espais a més de conèixer part de l'equip docent de cada titulació, així com les explicacions sobre els serveis més rellevants que ofereix la Universitat Politècnica de València.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar a les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida en la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels seus estudis en l'estranger, entre altres aspectes.

Atreveix-te a ser protagonista

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: El campus et prepara per a l'ocupació. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

A continuació es realitzarà una visita a les instal·lacions del Col·legi Major "Ovidi Montllor".

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.