Jornades de Portes Obertes 2018-2019

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 15/10/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dissabte 14 d'abril de 2018, tindrà lloc en el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes, que reunirà a pares i futurs alumnes pertanyents a primer i segon de batxiller i cicles formatius de grau superior, amb un programa d'activitats que ocuparà tot el matí del dissabte.

En ella es realitzarà una visita guiada pel campus a través de les seues diferents instal·lacions i espais a més de conèixer part de l'equip docent de cada titulació, així com les explicacions sobre els serveis més rellevants que ofereix la Universitat Politècnica de València.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar a les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida en la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels seus estudis en l'estranger, entre altres aspectes.

Atreveix-te a ser protagonista

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: El campus et prepara per a l'ocupació. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

A continuació es realitzarà una visita a les instal·lacions del Col·legi Major "Ovidi Montllor".

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.