Eleccions a claustre universitari

Del 16 al 18 d'octubre de 2017.

Del 16 d'octubre (des de les 9h) fins al 18 d'octubre (fins a les 12h).

[ 16/10/2017 ]

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d'eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d'Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d'estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

Les votacions tindran lloc des de les 9 hores del dilluns 16 d'octubre fins a les 12 hores del dimecres 18 del citat mes.

Puede encontrarse toda la información relativa a estos procesos en la página web de la Secretaría General. No obstante, dado que algunas votaciones se efectuarán exclusivamente de manera electrónica, se remitirá un correo a los censados para que puedan emitir correctamente el voto. El censo provisional puede ser consultado a través de la intranet UPV.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.