Eleccions a claustre universitari

Del 16 al 18 d'octubre de 2017.

Del 16 d'octubre (des de les 9h) fins al 18 d'octubre (fins a les 12h).

[ 16/10/2017 ]

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d'eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d'Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d'estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

Les votacions tindran lloc des de les 9 hores del dilluns 16 d'octubre fins a les 12 hores del dimecres 18 del citat mes.

Puede encontrarse toda la información relativa a estos procesos en la página web de la Secretaría General. No obstante, dado que algunas votaciones se efectuarán exclusivamente de manera electrónica, se remitirá un correo a los censados para que puedan emitir correctamente el voto. El censo provisional puede ser consultado a través de la intranet UPV.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.