Eleccions a claustre universitari

Del 16 al 18 d'octubre de 2017.

Del 16 d'octubre (des de les 9h) fins al 18 d'octubre (fins a les 12h).

[ 16/10/2017 ]

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d'eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d'Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d'estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

Les votacions tindran lloc des de les 9 hores del dilluns 16 d'octubre fins a les 12 hores del dimecres 18 del citat mes.

Puede encontrarse toda la información relativa a estos procesos en la página web de la Secretaría General. No obstante, dado que algunas votaciones se efectuarán exclusivamente de manera electrónica, se remitirá un correo a los censados para que puedan emitir correctamente el voto. El censo provisional puede ser consultado a través de la intranet UPV.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.