Eleccions a claustre universitari

Del 16 al 18 d'octubre de 2017.

Del 16 d'octubre (des de les 9h) fins al 18 d'octubre (fins a les 12h).

[ 16/10/2017 ]

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d'eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d'Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d'estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

Les votacions tindran lloc des de les 9 hores del dilluns 16 d'octubre fins a les 12 hores del dimecres 18 del citat mes.

Puede encontrarse toda la información relativa a estos procesos en la página web de la Secretaría General. No obstante, dado que algunas votaciones se efectuarán exclusivamente de manera electrónica, se remitirá un correo a los censados para que puedan emitir correctamente el voto. El censo provisional puede ser consultado a través de la intranet UPV.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.