Eleccions a claustre universitari

Del 16 al 18 d'octubre de 2017.

Del 16 d'octubre (des de les 9h) fins al 18 d'octubre (fins a les 12h).

[ 16/10/2017 ]

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d'eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d'Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l'Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d'estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

Les votacions tindran lloc des de les 9 hores del dilluns 16 d'octubre fins a les 12 hores del dimecres 18 del citat mes.

Puede encontrarse toda la información relativa a estos procesos en la página web de la Secretaría General. No obstante, dado que algunas votaciones se efectuarán exclusivamente de manera electrónica, se remitirá un correo a los censados para que puedan emitir correctamente el voto. El censo provisional puede ser consultado a través de la intranet UPV.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.