Vine al concert de Verdcel amb l’SPNL

3 de novembre, a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi. "De plantes, talaies i cims (i una aroma)".

[ 24/10/2017 ]
Alfons Olmo

VerdCel presenta el divendres 3 de novembre a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi "De plantes, talaies i cims (i una aroma)", noves cançons en disc i en directe on l'element protagonista és 'terra'. Un treball d'arrels endins i fruits enfora.

Alfons Olmo, des d'una cançó actual, estén els braços als orígens de músiques mediterrànies, andines, afroamericanes... El disc es pregunta sobre l’existència i respon agafant la vida a grapats. Simbòlicament parla de conrear, allò que ens humanitza i que compartit multiplica l’efecte. La crítica dona pas a construir alternatives, posar-hi nous fonaments.

A banda de l'equip habitual, Alfons ha comptat amb Carles Dénia, un gran aliat per donar forma a este repte de contingut i música; capes macerades que cristal·litzen en sonoritats modernes.

L'àlbum nou conté a més a més un llibre que s'erigeix com un treball plàstic i literari en paral·lel al disc. 150 pàgines a color, amb il·lustracions, poesia, prosa i assaig que s'entrellacen amb les 14 cançons del CD; les amplia, les desdobla, les contextualitza, les explica, ho engrandeix.

Passa a partir del 24 d’octubre per l’SPNL a la UPV Alcoi i podràs recollir fins a 2 entrades per carnet UPV (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

Horaris i localització de l’SPNL

Campus d’Alcoi. Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos):d’11 a 13 h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18.30 h (dilluns i dimecres).

Benvinguts al vostre món. No us perdeu aquest gran concert amb univers propi.

Videoclip Andreu i el jardilet - VerdCel. De plantes, talaies i cims:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.