Exposició de pintura “L'art per la memòria”

Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.

[ 26/10/2017 ]
L'art per la memòria

El proper 7 de novembre a les 18:30h en la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la inauguració de l'exposició de pintura “L'art per la memòria”, realitzada per alumnes de l'Acadèmia de dibuix i pintura d'Arts Plàstiques Estudi Ángeles Moya a benefici de l'Associació de Familiars i Amics de Malalts d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca, en la qual col·laboren les sotsdireccions de Cultura i la d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Les obres podran reservar-se en la mateixa sala d'exposicions i l'organització ha disposat també un número de compte per a poder col·laborar en el “quadre zero”: IBAN ES22 2045 6032 10 305000070 BIC/WWIFT: CECAESMM045.

L'exposició

Art i Solidaritat que en aquesta ocasió s'uneixen de la mà. “L'art per la memòria” és una exposició d'obres realitzades pels alumnes de l'acadèmia, els quals han donat els seus treballs desinteressadament amb l'objectiu de la seua venda per a recaptar fons a favor de l'Associació d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca.

Aquest projecte no haguera sigut viable sense les donacions dels quadres dels alumnes, per la qual cosa vaja el meu més sentit agraïment cap a ells per endavant.

L'exposició de pintura presenta una mostra de quadres realitzats en diverses tècniques; grafit, pastís, tècniques mixtes, acrílic, aquarel·la i oli. L'exhibició resultant, heterogènia per necessitat, abasta treballs realitzats per la secció JUNIOR, xiquets entre 7 i 14 anys, i ADULTS.

Els alumnes que assisteixen a l'Acadèmia Arts Plàstiques Estudi Ángeles Moya, no tenen una altra intenció que la cerca del coneixement gradual de les diverses tècniques impartides i l'assimilació de l'ús dels materials, aconseguint un nivell òptim de perfeccionament d'acord amb les aptituds de cadascun.

L'associació

Des que va ser constituïda en 1993 l'Associació de Familiars i Amics de Malalts d'Alzheimer d'Alcoi i Comarca, tots els seus esforços han estat encaminats a millorar la qualitat de vida d'aquest col·lectiu. Amb el temps s'han anat desenvolupant diversos programes, a més de facilitar i difondre informació, orientació i assessorament sobre la malaltia, així com els recursos existents a cada moment:

• Centre de Dia.
  • Centre de Respir.
  • Centre de Dia de finalització de setmana.
  • Estimulació cognitiva a domicili.
  • Fisioteràpia a domicili.
  • Servei de transport adaptat.
  • Teràpies individuals.
  • Teràpies grupals.
  • Informació, orientació i assessorament.
  • Campaña de sensibilització.
  • Cursos de formació.

Actualment l'Associació compta amb 762 socis, una Junta Directiva, 39 professionals amb experiència, voluntaris i alumnes en pràctiques de cicles formatius de la branca sanitària, disposa de Certificat ISO 9001, del reconeixement d'Utilitat Pública i Alcoi està declarada "Ciutat solidària amb l'Alzheimer".

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.