Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/11/2017 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2017, que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 13 d'octubre: L'editor de llibres, de Michael Grandage. Tràiler
  • 20 de novembre: La correspondència, de Giuseppe Tornatore. Tràiler
  • 27 de novembre: Demà comença tot, de Hugo Gélin. Tràiler
  • 4 de novembre: Quatretondeta, de Pol Rodríguez . Tràiler
  • 11 de desembre: Incerta glòria, de Agustí Villaronga . Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat d'Alacant i Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.