Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 20/11/2017 ]
Proves d'acreditació de valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb l’objectiu d’avaluar la competència lingüística, publica la convocatòria de gener de 2018 de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2 que es realitzaran a la UPV. Aquests cursos tenen caràcter quadrimestral i la inscripció del PAS i PDI és gratuïta.

Les proves tenen lloc del 17 al 19 de gener. Com a novetat, cada prova es realitza en dos dies, segons s’indica en els quadres de la inscripció. La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra X (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 13 de març de 2017).

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.