Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2008.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

L'Escola a la Neu 2017 està dirigida a tots els menors nascuts entre 2000 i 2008, tots dos inclusivament.

L'activitat es realitzarà entre el 26 i el 30 de desembre de 2017. L'eixida serà el dia 26 de desembre a les 9.00 hores des de la Universitat Politècnica de València.

La preinscripció inscripció inscripció es realitzarà de l'11 al 14 de desembre mitjançant una aplicació informàtica accessible des de la intranet per als membres de la UPV i des de la web per al públic en general (www.upv.es/eestiu). Durant aquests dies, es podrà realitzar la preinscripció personalment en els despatxos de l'Escola d’Estiu a València i Alcoi i en el Servei d'Esports a Gandia d'11.00 a 13.00 hores.

L'Escola a la Neu ofereix:

• 4 dies d'esquí.
  • Classes d'iniciació i perfeccionament amb monitors titulats.
  • Material d'esquí.
  • Allotjament i pensió completa.
  • Menjar en pistes.
  • Equip de monitors d'animació tot el dia.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.