Escola a la neu

Termini d'inscripció de l'11 al 14 de desembre . Dirigit als nascuts entre el 2000 i el 2008.

[ 22/11/2017 ]
Escola a la neu

L'Escola a la Neu 2017 està dirigida a tots els menors nascuts entre 2000 i 2008, tots dos inclusivament.

L'activitat es realitzarà entre el 26 i el 30 de desembre de 2017. L'eixida serà el dia 26 de desembre a les 9.00 hores des de la Universitat Politècnica de València.

La preinscripció inscripció inscripció es realitzarà de l'11 al 14 de desembre mitjançant una aplicació informàtica accessible des de la intranet per als membres de la UPV i des de la web per al públic en general (www.upv.es/eestiu). Durant aquests dies, es podrà realitzar la preinscripció personalment en els despatxos de l'Escola d’Estiu a València i Alcoi i en el Servei d'Esports a Gandia d'11.00 a 13.00 hores.

L'Escola a la Neu ofereix:

• 4 dies d'esquí.
  • Classes d'iniciació i perfeccionament amb monitors titulats.
  • Material d'esquí.
  • Allotjament i pensió completa.
  • Menjar en pistes.
  • Equip de monitors d'animació tot el dia.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.