XI Premis Idees UPV

Tyris Software, gran vencedor en una nit de l'emprenedoria amb una vintena de guardons i reconeixements.

[ 01/12/2017 ]
Lliurament de guardons als premiats

La Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir anit la celebració de l'onzena edició dels Premis Idees UPV, que any rere any reconeixen als millors projectes emprenedors recolzats per l'Institut Idees de la UPV.

Durant l'acte es van repartir, entre premis i reconeixements, un total de 20 guardons, amb una dotació econòmica global de 24.000 euros.

Tyris Software, vencedor en la categoria Avança

En la categoria Avança, En la categoria Avança, que reconeix a empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre de 2015, el primer premi, dotat amb 6.000 euros, va correspondre a Tyris Software, gran vencedora de la nit.

L'empresa, especialitzada en visió i gràfics per computador, treballa àmbits com la realitat virtual i augmentada, les interfícies naturals, la senyalització digital, el mapping 3D o les TVs intel·ligents.

Zeleros, Airhopping i Sepiia 2080, guanyadors de la categoria Crea

Pel que es refereix a la categoria Crea, que premia a projectes empresarials i empreses Idees recentment constituïdes (en 2016 i 2017), el guardó a la Millor Empresa (4.000 €) va recaure en Zeleros, la start-up nascuda en la UPV que té per objecte combinar les millors prestacions de les indústries aeronàutica i ferroviària, i que, fa només dues setmanes, va rebre també, de mans de Norman Foster, el premi everis.

Airhopping, empresa especialitzada en viatges amb avió a preus econòmics, va ser segona (3.000 €), mentre que el podi ho va completar Sepiia 2080 (2.000 €), negoci de venda online de camises antitaques, transpirables, elàstiques i que no necessiten ser planxades.

Vaciar Caché i Walnov Web, premiades en la categoria Lean

Com a novetat d'enguany, s'ha creat una nova categoria, Lean, destinada a premiar empreses recentment creades. Els guanyadors són Vaciar Caché, primer premi (2.000 €) i Walnow Web (1000 €).

Francisco Álvarez, Juan Julià, Javier Sanz, Roberto Jaramillo, Antonio Francés, Diana Morant, Mónica Bragado i José Carlos Ayats, reconeguts

Durant la cerimònia, l'organització va reconèixer a més la labor en el foment de l'emprenedoria de Francisco Álvarez (director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme), els exrectors de la UPV Juan Julià i Javier Sanz, Roberto Jaramillo (regidor d'Innovació de l'Ajuntament de València), Antonio Francés (alcalde d'Alcoi), Diana Morant (alcaldessa de Gandia), Mónica Bragado (presidenta del Consell Social UPV) i José Carlos Ayats (exvicerector de la UPV de 2000 a 2013 i responsable d'ocupació i emprenedoria entre 2004 i 2013).

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.