Recollida solidària d’aliments a la Biblioteca

Campanya solidària de recollida d’aliments a totes les Biblioteques de la UPV.

Campanya solidària de recollida d’aliments a totes les Biblioteques de la Universitat Politècnica de València.

[ 11/12/2017 ]

El servei de Biblioteca i Documentació Científica organitza una campanya solidària de recollida d’aliments a totes les Biblioteques de la Universitat Politècnica de València, amb la finalitat de col·laborar amb el Banc d’Aliments per recolzar a les famílies més desafavorides de la nostra societat (els aliments arreplegats seran lliurats a Alcoi a l'Economat del carrer El Camí i a València i Gandia als seus corresponents bancs d'aliments).

On?: a totes les biblioteques de la UPV (Campus de Vera, Campus d’Alcoi i Campus Gandia).

Quan?: de l'11 al 22 de desembre de 2017. Al Campus d'Alcoi l'horari és de dilluns a divendres de 8 a 21h. Per a la resta de biblioteques, consultar l'horari.

A més, com cada any, també es podran baratar sancions pendents a la Biblioteca a canvi d’aliments, excepte sancions d’ordinadors portàtils. Per cada 15 dies de sanció recollirem un quilo o litre d'aliment no perible.

Col·labora, t’esperem!

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.