Torneig de Nadal EPSA

Encara eres a temps d'inscriure't.

[ 11/12/2017 ]

Aquest dijous 14 de desembre es disputa el tradicional Torneig de Nadal del Campus d'Alcoi de la UPV, organitzat pel Servei d'Esports. Si no t'has inscrit encara estàs a temps. Inscriu-te en les modalitats de:

• Basquet 3x3
  • Volei 4
  • Escacs
  • Tennis de taula
  • Tennis
  • Esquaix

Totes les competicions arranquen a les 12:30 i es disputarà al pavelló poliesportiu del Campus, excepte el tennis i l'esquaix que ho faran a les 13:00 al Poliesportiu Francisco Laporta.

Inscripció gratuïta per a socis d'esports a través de la Intranet o al Servei d'Esports del campus.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.