Torneig de Nadal EPSA

Encara eres a temps d'inscriure't.

[ 11/12/2017 ]

Aquest dijous 14 de desembre es disputa el tradicional Torneig de Nadal del Campus d'Alcoi de la UPV, organitzat pel Servei d'Esports. Si no t'has inscrit encara estàs a temps. Inscriu-te en les modalitats de:

• Basquet 3x3
  • Volei 4
  • Escacs
  • Tennis de taula
  • Tennis
  • Esquaix

Totes les competicions arranquen a les 12:30 i es disputarà al pavelló poliesportiu del Campus, excepte el tennis i l'esquaix que ho faran a les 13:00 al Poliesportiu Francisco Laporta.

Inscripció gratuïta per a socis d'esports a través de la Intranet o al Servei d'Esports del campus.

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!