Torneig de Nadal EPSA

Encara eres a temps d'inscriure't.

[ 11/12/2017 ]

Aquest dijous 14 de desembre es disputa el tradicional Torneig de Nadal del Campus d'Alcoi de la UPV, organitzat pel Servei d'Esports. Si no t'has inscrit encara estàs a temps. Inscriu-te en les modalitats de:

• Basquet 3x3
  • Volei 4
  • Escacs
  • Tennis de taula
  • Tennis
  • Esquaix

Totes les competicions arranquen a les 12:30 i es disputarà al pavelló poliesportiu del Campus, excepte el tennis i l'esquaix que ho faran a les 13:00 al Poliesportiu Francisco Laporta.

Inscripció gratuïta per a socis d'esports a través de la Intranet o al Servei d'Esports del campus.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.