Programa INCIDE de la UPV

Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.

Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre del Programa INCIDE de la UPV.

[ 15/12/2017 ]

El curs de Cooperació Internacional al Desenvolupament del Programa INCIDE, organitzat pel Centre de Cooperació al Desenvolupament i el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació de la UPV s'impartirà també a Alcoi.

El Programa INCIDE està promogut pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i té com a objectiu oferir una formació inicial i facilitar eines per a la participació en entitats sense ànim de lucre i colectius ciutadans, així com l'acompliment d'activitats de voluntariat des d'un enfocament de canvi.

El curs impartit en Alcoi és el de Cooperació al desenvolupament. Consta de 50 hores, 20 presencials i s'impartirà entre els mesos de febrer i maig, amb un preu de 25€ per al personal UPV i 35€ per a persones externes. Les dates són: 12, 19 i 26 d'abril i 3 de maig, amb horari de 12:00-14:00 i de 15:30 a 17:30 hores.

Destaca i diferencia el teu currículum, de manera que la cooperació i acció social siguen també una eixida laboral a més d'una satisfacció personal.

Amb les hores del cursos a més podràs fer un reconeixement de crèdits.

Coneix el calendari complet i els continguts, ja pots matricular-te a través del Centre de Formació Permanent.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.