II edició Premis TFG Càtedra AITEX - UPV

Poden participar alumnes de qualsevol titulació.

Poden participar TFG de qualsevol titulació si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

[ 15/12/2017 ]

Si eres estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV i estàs interessat pel món del tèxtil, la Càtedra AITEX - UPV convoca la segona edició dels premis als Treballs Fi de Grau (TFG) amb Economia Circular o Tèxtils Intel·ligents.

Les bases d'aquests premis es donaran a conèixer el dijous 21 de desembre a les 12:30h a l'Aula F4A1 (4a planta de l'Edifici Ferràndiz). A més també es lliurarà el premi al millor TFG del curs anterior.

La majoria de TFG que complisquen amb les bases tindran premi. El millor TFG es premiarà amb 2.000 euros, mentre que es premiarà amb 200 euros altres 20 TFG.

La Càtedra AITEX - UPV insisteix que un TFG de qualsevol titulació pot participar en aquest concurs si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

L'economia circular té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos (aigua, energia, etc.) es mantinga en l'economia durant el major temps possible, i que es reduïsca al mínim la generació de residus. Per la seua banda, els tèxtils intel·ligents engloben tecnologies de la informació, l'enginyeria electrònica o la informàtica. A més les seues utilitats són variades com a sensors i biosensors tèxtils desenvolupats per al mesurament de paràmetres fisiològics com a electrocardiograma, pols cardíac, respiració o paràmetres físics com a pressió, volum o fins i tot la presència.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.