II edició Premis TFG Càtedra AITEX - UPV

Poden participar alumnes de qualsevol titulació.

Poden participar TFG de qualsevol titulació si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

[ 15/12/2017 ]

Si eres estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV i estàs interessat pel món del tèxtil, la Càtedra AITEX - UPV convoca la segona edició dels premis als Treballs Fi de Grau (TFG) amb Economia Circular o Tèxtils Intel·ligents.

Les bases d'aquests premis es donaran a conèixer el dijous 21 de desembre a les 12:30h a l'Aula F4A1 (4a planta de l'Edifici Ferràndiz). A més també es lliurarà el premi al millor TFG del curs anterior.

La majoria de TFG que complisquen amb les bases tindran premi. El millor TFG es premiarà amb 2.000 euros, mentre que es premiarà amb 200 euros altres 20 TFG.

La Càtedra AITEX - UPV insisteix que un TFG de qualsevol titulació pot participar en aquest concurs si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

L'economia circular té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos (aigua, energia, etc.) es mantinga en l'economia durant el major temps possible, i que es reduïsca al mínim la generació de residus. Per la seua banda, els tèxtils intel·ligents engloben tecnologies de la informació, l'enginyeria electrònica o la informàtica. A més les seues utilitats són variades com a sensors i biosensors tèxtils desenvolupats per al mesurament de paràmetres fisiològics com a electrocardiograma, pols cardíac, respiració o paràmetres físics com a pressió, volum o fins i tot la presència.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.