II edició Premis TFG Càtedra AITEX - UPV

Poden participar alumnes de qualsevol titulació.

Poden participar TFG de qualsevol titulació si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

[ 15/12/2017 ]

Si eres estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV i estàs interessat pel món del tèxtil, la Càtedra AITEX - UPV convoca la segona edició dels premis als Treballs Fi de Grau (TFG) amb Economia Circular o Tèxtils Intel·ligents.

Les bases d'aquests premis es donaran a conèixer el dijous 21 de desembre a les 12:30h a l'Aula F4A1 (4a planta de l'Edifici Ferràndiz). A més també es lliurarà el premi al millor TFG del curs anterior.

La majoria de TFG que complisquen amb les bases tindran premi. El millor TFG es premiarà amb 2.000 euros, mentre que es premiarà amb 200 euros altres 20 TFG.

La Càtedra AITEX - UPV insisteix que un TFG de qualsevol titulació pot participar en aquest concurs si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

L'economia circular té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos (aigua, energia, etc.) es mantinga en l'economia durant el major temps possible, i que es reduïsca al mínim la generació de residus. Per la seua banda, els tèxtils intel·ligents engloben tecnologies de la informació, l'enginyeria electrònica o la informàtica. A més les seues utilitats són variades com a sensors i biosensors tèxtils desenvolupats per al mesurament de paràmetres fisiològics com a electrocardiograma, pols cardíac, respiració o paràmetres físics com a pressió, volum o fins i tot la presència.

Més informació

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.