II edició Premis TFG Càtedra AITEX - UPV

Poden participar alumnes de qualsevol titulació.

Poden participar TFG de qualsevol titulació si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

[ 15/12/2017 ]

Si eres estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV i estàs interessat pel món del tèxtil, la Càtedra AITEX - UPV convoca la segona edició dels premis als Treballs Fi de Grau (TFG) amb Economia Circular o Tèxtils Intel·ligents.

Les bases d'aquests premis es donaran a conèixer el dijous 21 de desembre a les 12:30h a l'Aula F4A1 (4a planta de l'Edifici Ferràndiz). A més també es lliurarà el premi al millor TFG del curs anterior.

La majoria de TFG que complisquen amb les bases tindran premi. El millor TFG es premiarà amb 2.000 euros, mentre que es premiarà amb 200 euros altres 20 TFG.

La Càtedra AITEX - UPV insisteix que un TFG de qualsevol titulació pot participar en aquest concurs si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

L'economia circular té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos (aigua, energia, etc.) es mantinga en l'economia durant el major temps possible, i que es reduïsca al mínim la generació de residus. Per la seua banda, els tèxtils intel·ligents engloben tecnologies de la informació, l'enginyeria electrònica o la informàtica. A més les seues utilitats són variades com a sensors i biosensors tèxtils desenvolupats per al mesurament de paràmetres fisiològics com a electrocardiograma, pols cardíac, respiració o paràmetres físics com a pressió, volum o fins i tot la presència.

Més informació

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.