II edició Premis TFG Càtedra AITEX - UPV

Poden participar alumnes de qualsevol titulació.

Poden participar TFG de qualsevol titulació si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

[ 15/12/2017 ]

Si eres estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV i estàs interessat pel món del tèxtil, la Càtedra AITEX - UPV convoca la segona edició dels premis als Treballs Fi de Grau (TFG) amb Economia Circular o Tèxtils Intel·ligents.

Les bases d'aquests premis es donaran a conèixer el dijous 21 de desembre a les 12:30h a l'Aula F4A1 (4a planta de l'Edifici Ferràndiz). A més també es lliurarà el premi al millor TFG del curs anterior.

La majoria de TFG que complisquen amb les bases tindran premi. El millor TFG es premiarà amb 2.000 euros, mentre que es premiarà amb 200 euros altres 20 TFG.

La Càtedra AITEX - UPV insisteix que un TFG de qualsevol titulació pot participar en aquest concurs si està relacionat amb tèxtils intel·ligents i l'economia circular del sector.

L'economia circular té com a objectiu que el valor dels productes, els materials i els recursos (aigua, energia, etc.) es mantinga en l'economia durant el major temps possible, i que es reduïsca al mínim la generació de residus. Per la seua banda, els tèxtils intel·ligents engloben tecnologies de la informació, l'enginyeria electrònica o la informàtica. A més les seues utilitats són variades com a sensors i biosensors tèxtils desenvolupats per al mesurament de paràmetres fisiològics com a electrocardiograma, pols cardíac, respiració o paràmetres físics com a pressió, volum o fins i tot la presència.

Més informació

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!