Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 15/12/2017 ]
Convocatoria ERASMUS

L'oficina de Relacions Internacionals ha procedit a obrir la Convocatòria Erasmus+ per a aquest pròxim curs acadèmic 2018/2019.

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de desembre de 2017 al 15 de gener de 2018 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Anglés B1 requerit, deuen sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.