Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 15/12/2017 ]
Convocatoria ERASMUS

L'oficina de Relacions Internacionals ha procedit a obrir la Convocatòria Erasmus+ per a aquest pròxim curs acadèmic 2018/2019.

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de desembre de 2017 al 15 de gener de 2018 tots dos inclusivament.

Per a aquells sol·licitants que no puguen acreditar el seu nivell d'Anglés B1 requerit, deuen sol·licitar la realització de la Prova d'Idiomes que veuran en emplenar la sol·licitud. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.