Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV

El termini de presentació per a participar en el concurs s'amplia fins al 30 d'abril de 2018.

[ 22/12/2017 ]
Cristina Muriana Miró, premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil

Els premis estan dirigits a qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació

El Treball Fi de Grau (TFG) ha d'estar relacionat amb l'Economia Circular i els Tèxtils Intel·ligents.

Cristina Muriana Miró ja ha rebut el seu premi al millor Treballe Fi de Grau (TFG) relacionat amb el sector tèxtil. Igual que Cristina (estudiant d'Enginyeria Química), qualsevol alumne del Campus d'Alcoi de la UPV de qualsevol titulació pot accedir a aquest premi en 2018. Els únics requisits és que el seu TFG estiga relacionat amb l'Economia Circular o els Tèxtils Intel·ligents.

En el moment de lliurar el premi al millor TFG de 2017, també s'han presentat les bases per a 2018. El termini de presentació per a participar en el concurs és fins al 31 de gener de 2018. Es concedirà un premi de 2.000 euros al millor TFG, a més de premis de 200 euros per als treballs que es presenten relacionats amb els temes proposats per la Càtedra AITEX - UPV.

Els participants en el concurs hauran de presentar nous enfocaments destinats al sector tèxtil mitjançant la tecnologia, processos o nous models de negoci. Aquests premis, que atorga la Càtedra AITEX - UPV, té com a objectius aprofundir en les necessitats de les empreses tèxtils, conèixer requeriments propis del mercat, els usuaris i consumidors, i les tendències socials i tecnològiques.

Cristina Muriana, amb el seu TFG 'Fabricació i optimització d'una malla de nanofibres biodegradables amb fàrmac per al recobriment de stents', ha destacat que gràcies a aquests premis "tens contacte amb una empresa real, sals de l'àmbit universitari i tens més material especialitzat per a realitzar el teu TFG". Muriana acaba dient que no es penedeix de la participació en aquests premis i "ho recomana a tots".

Premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV:

Bases del premis al millor TFG Càtedra AITEX - UPV 2018:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.